• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

Jag har även de gamla varianterna av lådsrärrar, kanske funkar de bättre. De nya spärrar liksom från två håll, så när jag försökte använda dem så fastnade de gärna i ett läge där lådan stod på glänt och varken ville in eller ut. Men det funkar säkert bra - på andra typer av lådor

• Bibabba

konstigt. Får nog studera live på IKEA när det är dax....

• Tate

Hade de varit snäppet längre hade de funkat i mina lådor. irriterande. Börjar undra var jag ska förvara saxar och knivar. Vill ju läsa det här innan jag låter sonen sova i sin stora säng (han måste gå genom köket för att komma till vårt rum, och han är lite klåfingriga av sig), och snart behöver vi ju spjälsängen till nästa unge!

• eio

Hejar stenhårt på annione och jordgubben!!!! Glad

Lagt upp lite nya magbilder nu och en bild på vagnen....visst blev den fin? Ser nästan som ny ut fast den är från -01.
    Våran katt Maja blev överlycklig när hon såg att vagnen var ihopmonterad, hon älskade att ligga i den förut när Eric var bebis och det har tydligen inte ändrats mycket. Hon hoppade genast upp där och kurade ihop sig....fullt nöjd!!! Skrattande

• Tate

eio - hon undrar väl varför ni gömt hennes säng så länge!

• Bibabba

Eio: hittade en tråd idag med fotoutmaning. Dagens tema är sovplats. Ta ett kort på katt i vagn och ladda upp vetja!
    Kan inte lägga in läng (vet inte hur) men den är under allmänna rubriker, foto&video. Tråden heter Fotoutmaning!! och startades av Alle

• Bibabba

Kan inte stava häller länk ska det va, inte läng....

• vikkis

Oj i annione och jordgubben på BB????
    Spännande...

• tinaaaaaa

Ja vi hoppas på det att annione och jordgubben är på BB

BM-Besök
    SF-mått 33cm
    Hb 114 Det har höjts
    Blodtryck 105/65
    hjärtljuden låg på 145
    den låg med huvudetneråt men va ruckbar.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3