• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

Hon förlåter nog dig. Grattis jordgubben till flickan - vi inväntar mer detaljer när du kommer hem!

• sessibell

Grattis jordgubben!!!
    Hoppas alla ni andra mår bra, har inte så mycket tid att sitta vid datorn nu längre så jag hänger inte riktigt med i allt som händer. Tråkigt annione... trodde du hade fått din lilla nu men din bebis behöver kanske lite extra tid. Jag gick över 19 dagar men bebban hade fortfarande ganska mycket fosterfett kvar på benen när hon föddes så de frågade om BM kunde ha räknat fel på tiden. Det enda jag kan säga är att i samma sekund man får upp bebisen på magen så är varenda extra dag glömd.
    Kram

• Annione

Lina: Tur att det var du som skvallrade Jag kunde hålla mig

Kan säga att jordgubben fått en underbar liten flicka som jag redan har träffat. Jag hälsade på Vera och Jordgubben på BB (när jag fick tillåtelse att rymma lite från min observation.) Så två små underbara bebbar försökte tala om för min bebbe att den skulle komma ut. Just nu känns det inte som att den har lyssnat...

• tinaaaaaa

Massor grattis till Vera och jordgubben

Annione: Hur mår du? Hoppas verkligen din bebis vill komma ut snart..

Vad hittar ni andra på nu?

• Annione

mormor: jotack jag mår hyfsat. Rejält tryck neråt kan jag ju lugnt säga. Men det är ju skönt på sitt sätt

Har precis kommit hem från bm. Mitt blodtryck var bra och bebbens hjärtljud lät fint. Bm fick knuffa runt en bra stund för att bebben skulle vakna. Jag tyckte att det var skönt att den sov...
    Jag är vansinnigt trött. Känns som när man var "ung" och hade härjat för många dygn i sträck utan riktig sömn

Nu känns det rätt ok att vänta igen för jag vet att det är ytterst troligt att jag blir igångsatt på måndag. Å då är det ju inte så många dagar kvar.

• Annione

nu ska jag lägga mig och vila. Hade ju order om det... Men det blev ju ingen sovmorgon precis... Jaja.
    Dyker upp framåt kvällen, eller förhoppningsvis inte

• Föneböna

GRATTIS till er som fått smått!!

Annoione: vad sjönt att du inte behöver vänta längre än till på måndag.. förstår att du käner dej trött nu.

själv har jag haft sånna där "härliga" nätter....
    utan sömn.. med samandragningar och höftvärk. å i dag har min hals strejkat.
    men det är nog inte så konstigt att det är så här nu.. det är nämligen lite kaos i min tillvaro. ska åka upp till hälsingland snart i några v. och missar allt med försäkringskassan här nere och föräldra grupp mm. och det gör mej lite nervös och ängslig.
    + att det är massa saker som måste göras nu innan vi åker, som jag inte riktigt har lust med.. men det är bara att gilla läget.

hoppas alla får en härlig dag i dag!!!

• Karlskronamammut

Grattis jordgubben!!
    & Annione - hoppas din bebbe kommer snart! (det gör den ju men jätte snart! )

• Pyjamas

Grattis Jordgubben o Vera till era små bebisar!

Håll ut Annione, snart är det din tur. Jag vet hur det känns att gå över tiden, det är så DRYGT! Det kanske kommer igång av sig självt nu när det är hot om igångsättning snart, så var det för mig... Håller tummarna, det kommer att gå bra.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3