• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

jasså? kanske träff på BB med Veras bebis då?

• tinaaaaaa

Godmorgon..

Ja håller tummen att jordgubben, Annione och veras bebisar har träff på BB

Hur mår ni?

Idag är det BM besök Alltid lika roligt att höra krypets hjärta.

• Bibabba

Gomorron Mormor.
    Mår bra, ingen halsbränna än så länge.
    Känner för att bada lite nu när solen skiner, men hur är det med koleran egentligen? Någon som diskuterat risker med sin BM?

• tinaaaaaa

Blekingetösen: inget kul med halsbränna. Nej jag är inte så påläst om koleran faktist.. har inte badat ute ännu i år *fniss* och är inte ås sugen på det heller, inte just nu..

• mira

idag i blt skrev det om det igen - tydligen någon som badata utanför saltö - slått i tån och blivit smittat i såret hon fick i vattnet.

och den finns visst både i söt och saltvatten ändå - vilket de inte sa först.

känns ju inte så skoj precis.

• mira

ja det känns ju lite så... innan har de ju sagt om man inte har sår.. men man kan ju också skada sig i vattnet. älskar ju att bada. ser iofs inte ut att bli så jättevarmt resten av veckan. hoppas Ronneby hinner ta prover och hittar att de inte har några bakterier i härstorpssjön eller nåt till nästa vecka så man kan bada där utan att oroa sig.

• Bibabba

jag älskar oxå att bada, och detta är nog vår sista chans till en ½ dag på stranden denna semester, pga att regn väntas i helgen.
    Måste va svårt när man har barn, går ju inte att förklara att det kan va farligt att bada.

• mira

iofs inte - men är det varmt kan man ju alltid spola upp lite vatten i barnpoolen iaf. lite trångt för mig dock.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3