• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Jaha, kunde alltså ha följt med till IKEA eftersom bebben ej vill komma idag heller. Men hade jag åkt hade den säkert satt igång. Hur man än vänder...
    Hoppas allt är bra med er. Tycker att det var toppen med allt regn som kom idag.

• Bibabba

Annione: just nu hade det ju vatt bra om IKEA byggts i K-na i stället för Kalmar, som ju diskuterades för några år sen...
    Har det regnat mkt här eller? Behöver man inte vattna rabatten då alltså?

• Annione

Blekingetösen: Jag blev väldigt besviken när Kalmar vann slaget om IKEA. Är ju bortskämd med IKEA när Jag bodde i Örebro. Tog ca 30 min med buss, å 15 min med bil från mig. Så då kunde man bara åka iväg för att man blev sugen på nya gardiner eller något smått att piffa till hemmet med. Jo det har regnat rätt rejält, vi fick köra 70 på motorvägen när vi körde hem från Rusta.

• Pyjamas

Hej, här är en till som har trängts på IKEA idag.... Fast jag tyckte trots allt att det funkade rätt bra. Tog ju lite lång tid i restaurangen men det var sambon som fick stå där medan jag försökte få Alva att sova...*s*

• mampa

I jämförelse med IKEA i Älmhult, vilken är bäst? Inte avståndsmässigt utan affären som sådan.

• Bibabba

mampa: länge sen jag var i Älmhult, så jag kommer inte riktigt ihåg hur det ser ut där. Vi har släkt i Linköping o Jönköping så vi brukar mest handla där.
    Personligen tycker jar att två-vånings IKEA funkar bäst (Kalmar är enplans) för då kan man välja att hoppa över möblerna om man bara ska ha småplock. När vi stod på tag själv lagret igår kom jag på att jag ville tillbaka till Banens IKEA och Tvärtom till Work-IKEA. Det gick väldigt smidigt pga att genvägen gick i princip rakt över, men många avdelningar hade varit knepigare pga hur de har utformat varuhuset.
    Tror ni får åka dit och bilda er en egen uppfattning helt enkelt!
    Man ser ju alltid saker annorlunda på nya IKEA pga hur de skyltar varorna.

• Bibabba

Jasså ni är inte vakna än??? Själv blev man väckt av dörrklockan vid 8 när grävgubbarna ville lämna grus MORR!
    Ingen Annione här idag?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3