• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

mormor -Tack!! Och tack för igår förresten, kul med lite sällskap...tyvärr fick jag sota lite för promenaden senare på kvällen. Fick jätteont i bäckenet tyvärr. Men, sånt é livet antar jag!

• tinaaaaaa

eio: usch då inget bra det. hoppas du är bättre idag. Ja tack för igår det var jätte trevligt

• eio

mormor - Jodå, idag är det helt ok! Ska gå ut i garaget nu och hjälpa Nicke att måla lite. Det är lagom ansträngande.

• tinaaaaaa

eio: oki Vi ska till Bräkne-hoby, hämta tåta som pappa bakat till keko, sista dagen på jobbet i morgon.. Och jag får inte smaka

• Bibabba

MOrmor: Varför får du inte smaka tårta?
    Jag kan skicka lite glass eller godis till dig vi fl om du vill

• Annione

Nej men hej på er!
    Här var man saknad minsann... Men sorry girls ingen bebbe!
    Har dock varit inne och provat en av sängarna mest hela dagen...
    Observation pga ev havandeskapsförgiftning. Fick åka hem i kväll på villkoret att jag inte gör någonting utan bara vilar.

• mira

trist Annione - tur det inte var havandeskapsförgiftning då. du såg inte till jordgubben när du var inne? hon har inte heller varit här idag.

• Annione

Jo det var skönt att det inte var havandeskapsförgiftning, men jag fick väldigt tydlig info om att det kan gå fort så för att jag skulle få åka hem var det nogrann genomgång om alla symtom jag skulle vara uppmärksam på samt att jag ska till mvc och ta blodtryck gärna två ggr imorgon... Sen hoppades de iof att jag bara skulle behöva vara hemma ett litet tag ikväll och sen komma in och klämma ut den envisa varelsen jag har i magen. Den trivdes alldeles utmärkt sa de.
    Skrämmande var att bm vid undersökning kunde känna bebbens huvud och hon hade inte direkt mycket av pekfingret inne då. Hon tyckte att det var konstigt att den inte kommit än med tanke på hur väldigt långt ner den var. Oj oj. Kanske ska vara orolig för att den ramla ut i toan

• Annione

Det kom iallafall många bebisar idag. Vi hörde ju en del förlossningar under dagen. Kan inte uttala mig om nån lät som jordgubbens

• Bibabba

Annione: Det var oväntat! trodde en av förlossningarna som lät idag var din!!!! Var det avskräckande att höra andra skrika?
    Trist att ha havandeskapsförgiftning, man kan ju fundera på varför de inte satte igång dig när du ändå var där.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3