• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • ClineE

Grattis Jordgubben och Vera!!!

Snart kommer din bebbe också Annione!!! Håller tummar och tår!

• lönnemåla

Grattis till bebisarna!

IKEA i onsdags har gett mig blodad tand. Det var andra gången på två veckor som jag var där och nu längtar jag till nästa........men Fredrik tycker jag kan vänta!
    Som ni förstår så har det inte blivit av något bakande ännu, nästa vecka hoppas jag på förbättring (gubben börjar jobba och mina två stora flickor börjar dagis igen) Vad säger ni om fikaträff här den 13:e vid tre-tiden?

• tinaaaaaa

Annione: oki vad bra att du och bebben mår bra. Skönt att du troligtvis blir igångsatt på måndag.

lönnemåla: jo det hade varit trevligt att komma på fika träff Men vilken dag, har ganska mycket nästa vecka, ända veckan sambon är ledig på hela sommaren....

Nä nu ska jag sova, i morgon ska jag jobba, usch vill inte alls, men måste gå dit i alla fall. Jag kan ju alltid gå hem och de hittar någon annan som kan hoppa in... Har börjat få så fruktansvärt ont i min ena ljumske och ner i benet, ajaaj, någon annan som har haft samma problem?

• Elothiel

Mormor: Jag har haft ont i höften/skinkan ner i benet sen vecka 12 ungefär. Troligen så att ischias nerven ligger lite i kläm. Ibland lyckas jag inte ta mig upp ur soffan utan får ropa på sambon som får agera lift

• tinaaaaaa

Godmorgon

Elothiel: oki, inget skönt det alls

• Pyjamas

Tate: Om du menar den 13:e augusti så är det en söndag.

• Vintrar

den 13: e är nästa söndag

Grattis jordgubben o vera

• eio

Grattis till både jordgubben och vera!!!

Kan tala om att jag själv precis kommit hem från två dagars övervakning inne på förlossningen....IGEN!!! Verkar som om min lillbebis blev inspirerade av allt föda barn prat här inne Fick rejäla förvärkar på torsdag kväll som höll i sig hela natten, kom med 10 min mellanrum, så det var bara till att åka in.
    Men ut har den inte kommit...bara jäklas med oss, rackarungen!!
    Idag fick jag åka hem igen, nu sa läkaren att skulle den komma den närmaste veckan så är det helt ok för den är så pass stor nu. De gjorde ett ul i torsdags när jag kom in och den väger redan 2,5 kg.....så det blir väl ännu en jättebebis precis som Eric var.
    Jag är lite öppen men livmodertappen är fortfarande kvar.
    Så nu är det bara till att vänta då...igen....för nu är det rätt så troligt att den kommer inom de närmsta två veckorna.....fast det förstås...man vet ju aldrig riktigt.

annione - Jag håller tummarna för att du snart är på väg in.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3