• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

Grattis på födelsedagen eio! Kanske blir det någon annans födelsedag idag också...

En del säger ju att slemproppen inte är ett säkert tecken, men ett tecken är det likväl. Om jag var du skulle jag nog ta det lite extra lugnt och begära hem lite god hämtmat istället.

• Bibabba

Grattis Eio. Jag hoppas att bebben håller sig inne tills imorrn i alla fall, är inte så kul att fylla år samma dag som mamma kanske??

• Stumpan82

eio som tate säger beställ hämtmat eller gå på restaurang och ha en mysig födelsedag.

• eio

Tack för alla grattis!

tate - Med sonen gick slemproppen ca en vecka innan han föddes. Så nog är det ett tecken på att något är på g. Fast det kan ju dröja förstås. Du har nog rätt, ska kanske ta lite hämtmat istället.

blekingetösen och stumpan - Precis så tänkte jag också Vill gärna att den ska få ha en egen födelsedag.

• Karlskronamammut

Grattis eio! Vilken liten busunge du har därinne, lura mamma på detta sättet hela tiden.
    Jag var helt säker på att det skulle dra igång efter slemmisen, men så var jag ju 1.5 vecka över tiden när den gick oxå..
    Ha en bra födelsedag!

• Tate

Det börjar bli väldigt spännande i alla fall, eio! Du får hålla oss uppdaterade, hör vi inte ifrån dig regelbundet så kommer vi genast misstänka att en liten bebis anlänt!

• vera79

Grattis eio! Spännande om bebisen är på g.

• eio

Ja, det känns som att man har en tickande bomb i magen vet inte riktigt när den kommer att smälla av liksom!!

jonah - Hur lång tid efter att slemmisen gick föddes han??

tate - Ska försöka rapportera om det händer nåt.

• Stumpan82

Eio det var ju det jag sa ibörjan att din bebis kommer titta ut före min....

Själv sitter jag med "mensvärk" till tusen

• eio

stumpan - Nåja, vi får väl se....den kan ju bestämma sig för att jäklas lite till och titta ut i v42+0 eller så!!
     Jag lider med dig....har ju också så av och till. Imorse vaknade jag vid 6 tiden och låg vaken pga just sån "mensvärk", riktigt jobbigt är det.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3