• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Godmorgon... Här skrivs det på idag

eio: Massor med grattis ja om du kan håll oss uppdaterade. Hoppas du får en fin fördesedag.

Vad ska ni hitta på idag?

• Föneböna

hurra hurra för eio i dag!!!

nu har jag varit hos mvc och tittat läget på bebisen och gjort glickosbelastningen. allt var bra, och allt tyder än så länge på att våran bebis kommer bli stor.

nu sa jag ta och slänga i mej lite mat... fasen vad jobbigt det va att inte få dricka nå vatten i morse.

• Bibabba

Jag städar badrummet, helt frivilligt till o med! Sen lyssnar jag på bra musik: Linn Marias skiva, Underbarn. Är 10 fantastiskt vackra låtar om kärleken till barn och man. Somliga får mig att gråta. Om Pyret är en pojk ska jag sjunga Prins Noel på hans dop. Är jättefin.
    www.linnmaria.se är hennes hemsida om nån blev nyfiken

Mormor: vi har laddat ner Pirates of the Carribean så om du inte ser den på bio kan du låna den av mig. Har inte kollat på den ännu, så jag kan ej garantera kvalitet och textning.

• Karlskronamammut

ha ha blekinge - du var ärlig du.

eio - 4 dagar tro jag, men slemmisen gick hela tiden de dagarna kan man säga... tog ju aldrig slut.

• Bibabba

jonah: ärlighet varar längst. Ni är väl inga poliser heller???
    Och ni vet väl att det som skrivs här stannar här!
    Kanske bäst att ändå avregistrera Blekingetösen och skaffa ett nytt nick. Sen sopa igen alla spår

• eio

Tack för alla grattis!!! Vad goa ni är

jonah - Jag har också den hemladdad....så jag sällar mig till skaran ärliga skurkar

• Stumpan82

Var det någon som visste hur det var med garantin på vagnarna man köper på små hjärtan, har glömt bort vad dom sa..Man är ju gravid :-

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3