• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Blekingetösen: vi har den redan, och har sätt den, men tyckte inte den var så himla bra faktist, men det är min smak

Vad jag med blev sugen på resturang mat nu.. fast vi ska ghrilla hos min mamma och hennes sambo och han har jobbat som kock på en av ölands fina golfresturang, brukar vara gott att äta där

Vera: Var du med i tidningen idag? Bebisar?

Stumpan: jo var väl runt den 1/9 dom skulle flytta har jag med för mig.

• Bibabba

VERA, garanterar att du kommer gilla den! Säg till om du vill att jag ska sjunga på dop

• tinaaaaaa

Nu har jag med suttit och drägglat över resturangens meny som eio ska till... Vad hungrig ja blev Undra vad vi får ikväll..

• Jordgubben06

GRATTIS eio på födelsedagen!

Har idag haft besök av distriktsköterskan,och nu väntar vi på mer besök ikväll.

Imorgon blir det till att kolla höfterna på Josefina och så ska vi shoppa lite oxå.
    Far-mor o far-far från västergötland kommer i morgon oxå.
    Så det är fullt upp just nu men det vet ju en del av er!
    vi hörs en annan dag!

• Bibabba

Jordgubben: har hon höftledsluxation?

• mira

man kollar alla nyfödda bebisars höfter - för att finna om det är någon som har höftledsluxation. man gör det med ultraljud.

• vera79

Mormor: nej, vi har inte fotat oss än. Kommer nog nästa vecka.

• Bibabba

Mira: jag vet, jobbar med funktionshindrade barn, ville bara veta om Josefina redan hade luxerade höfter eller vad de skulle kolla. Jag trodde dock att man kollade innan de lämnar BB, men nu lärde jag mig nåt nytt.

• Tate

ah! Nu har vi en vallgrav! Så tryggt det känns, inga inbrottsförsök inatt! Och de har lovat att fixa vindbryggan innan jag ska till mvc imorgon... (I klarspråk har de grävt ut för dräneringen och vår nya hall. Samt kapat telefon och internetledningar ett antal gånger)

• mira

aha okej blekingetösen. läkaren känner lite innan bebisen lämnar bb. men själva ultraljudet åker man dit och gör senare.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3