• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

är det sagt när på söndag fikat i lönnemåla är? är det många som kommer åka dit?

• lönnemåla

Jag sa vid tre snåret om det är för sent så kan vi väl ändra tiden.

Jag ser att det händer en hel del i tråden nu. Helt plötsligt ploppar det ut nya blekingar här och var och fler är på g. Nu är det spännande.

Grattis i efterskott Eio!

• eio

Tack igen för alla grattis!! Glad

lönnemåla - Låter som en bra tid, jag kommer nog att behöva lite vägbeskrivning dock. Hittar inte sådär jättebra än, trots att jag bott i Karlskrona i 6 år nu Generad

Vad ska folk hitta på idag??? Jag ska göra......absolut ingenting!!! Jag är UTTRÅKAD!!!!
    Vill hitta på nåt, men vet inte vad jag kan göra som inte är för ansträngande?? Kan inte gå på stan någon längre stund för då får jag ont i fogarna samt massor av förvärkar. Och egentligen kan jag nog inte göra så mycket mer än att gå upp och ner för trappan hemma mer än ett par ggr utan att förvärkar sätter igång som tusan. BLÄÄÄ!!!!

Sorry, men var bara tvungen att få gnälla av mig lite.

• JCMK

Hej! Har inte varit inne på ett tag. Jag har haft väldigt mycket att göra. Är det en fika på gång igen? Får jag hänga på?

• eio

jcmk - Ja, det ska bli fika hemma hos lönnemåla på söndag vid tre tiden. Jag hoppas att jag kan svara i lönnemålas ställe och säga att du självklart är välkommen. Det var nog tanken att alla som vill och kan i Blekinetråden är inbjudna!

• JCMK

Eio: Du bor väl i Rödeby. Ska vi åka tillsammans?

• Karlskronamammut

Önskar jag kunde säga att jag kunde komma, suck, men flytten tar nog upp för mycket tid den dagen oxå.
    När ska jag få träffa er??

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3