• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Karlskronamammut

Ohlsson - rödebybadet är de utebassänger som finns i rödeby, en för de lite större och en liten för de små små att plaska i. kostar lite men är värt varenda krona. finns en kiosk att köpa kaffe, panpizza och godis i om man vill.
    Jättemånga större företag har rabatt där, ex, ericsson, ABB, kommunen mm .

sjön åvanför mörtövägen heter mörtsjåsen, å där är det jämt läger hela sommrana. men vi åker ofta upp och badar hundarna där på kvällarna.

eio, då var det dig jag såg! Jag var inte säker och tänkte att jag skulle låta urfåning om jag frågade, om det inte var du, å så fick jag en släng blyghet över mig, vågade knapt kika på dig för om det inte var du så hade du ju undrat va jag var för konstig tok.
    Vi satt vid barnpolen samtidigt, min lilla plutt hade en randig t-shirt och svart/gula shorts, å jag en turkos t-shirt.
    vilken fiiin mage du har. blir avis.

Tate, kom när du vill, på söndag är det dop så kanske inte just på fm...

• Tate

Jonah - Va, är jag inte bjuden på dop !

Kan kanske titta förbi i veckan, jag tänkte jag skulle få iväg en beställning så snart som möjligt så jag kan använda den till sonen också. Var har du köpt din?

• evaeng

hoppas ni får det trevligt på fikan, kommer tyvärr inte
    har ju nyss kommit hem och vill försöka få "bukt" på amningen lite - han har börjat äta varje timma nu
    lite väl ofta tycker jag, han kan ju få ont i magen och så sover han dåligt! verkar inte finna ro i sin säng
    men nu fick jag rådet att lägga en ihopasnurrrad handduk runt honom, så känner han sig tryggare - har gjort det precis nu och än så länge så är det tyst annars får han väl ligga i sängen hos oss.

gud vad jag hade viljat vara utomhus nu - men vi har inte hämtat vagnen än ... får bli nästa vecka!
    ha så skoj i morgon som sagt och hoppas det blir fler gånger!
    kramar

• Tate

Hm, jag har insett att jag inte alls hittar till någon bäckahäst. Om jag kommer från Karlskrona och följer skyltningen till Brunnsparken så svänger jag ju vänster och följer parken den sista biten innan hotellet. Ska jag svänga höger istället?

Ska man sedan när man kommer börja antasta alla som är gravida/har barn och fråga om de är från tråden på familjeliv?Och om man blir sen och det inte står några samlade vid parkeringen, vart ska man leta då? Näe, nu börjar jag tycka att det är lite jobbigt Kan vi inte alla ha en röd ros i knapphålet eller nåt

• Mandi74

Halloj!! Länge sen man var inne på fl, här händer det saker. Emil har hält läsk i datorn så moderkortet har gått sönder= ingen dator för tillfället.

Måste tyvärr hoppa av träffen i morron, de har ringt från jobbet och vill att jag ska jobba och jag kan inte säga nej gör jag har så lite timmar denna månaden, tyvärr.. Hoppas att det blir fler gånger och att ni andra får en rolig dag.

• mira

Nej istället för att svänga vänster och följa parken till hotellet ska du köra rakt fram in i parken och sen är det ett café på högersidan och sen är det en parkering efter caféet på högersidan. Vill du ha mobilnummer ifall du irrar bort dig eller kommer sent? Inboxa mig i så fall.

• Jordgubben06

Parkeringen vid bäckahästen ligger bakom winercafet,om du står med näsan mot brunnshotellet så ligger winercafet en bra bit till höger så kör åt det hållet så ser du cafet kör in på den vägen och där bakom ligger en parkering.

Jag fattade inte om vi ska ta med eget fika eller inte har varit mycket svamel hit o dit nu!

• Tate

Så jag kör alltså till höger - eller rakt fram?

Inboxade dig mira, för säkerhets skull!

Och så håller jag tummarna för att det finns toaletter i brunnsparken. Inspirerad av vm sprakar bebsien sönder min blåsa regelbundet...

• Tate

Jordgubben - ta med något du känner för att äta och dricka, och så är vi nog ett antal som har med lite bjudkakor. Själv satsar jag nog på en macka innan jag vräker i mig kakor!

• Pyjamas

Gokväll!

Hoppas allt är bra med alla.

Jag hoppas att ni får en trevlig fika imorgon. Hade gärna kommit men är tyvärr uppbokad på annat håll. Hoppas att det blir fler tillfällen...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3