• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • jamtlandsstårs

tate det finns toaletter

• mira

ja rakt fram inte svänga till höger. det var bara när man väl åkt rakt fram som det ligger till höger. virrigt.

hm. kommer antagligen ha med mig bullar. men de är inte bakade än så det beror på morgondagen.

vi med våra storslagna fikaplaner... det bidde en tumme? nog lika bra att det blev lite mindre... för det hade nog blivit lite väl mycket av det goda och tanken var väl att vi främst skulle träffa varandra - inte bara för kakornas skull.

• Karlskronamammut

Ha det så bra idag!!

• Bibabba

Jag trodde att vägen som går rakt fram i Brunnsparken när man kommer från K-na var en cykelväg????? Ska man verkligen köra där? Ser ni en förvirrad blond tjockis (just nu mer tjock än gravid) som irrar omkring i en silverfärgad Avensis kombi så är det jag!
    Bäst att köra i tid.....
    Nej, nu ska jag baka chokladkaka innan det är dax att åka o köpa ny mobiltelefon.

• mira

Nja... inte den första biten in till parkeringen. Undrar om jag vilseleder folk nu. Det är alltså om man kommer på bron över ån som man åker rakt fram.

• tinaaaaaa

godmorgon.. tänk i dag kommer vi träffas på riktigt..=)

Blekingetösen : jo man kan tro att det är en cykelväg, inget stor väg.. men man får köra där=P

Jag har sovit så dåäligt inatt, vaknat massor med gånger.. måste äta lite frukost men hmm vad ska det bli.. min sambo min halvbror och min lillebror va på fest och sen i natt när dom kom hem så åt dom upp allt..=( allt och allt hade bara en liten bröd bit kvar.. men men får skrapa i hop något sen åka och handla.

• tinaaaaaa

mira: men det ser ut som en cykelväg tycker jag.. :-P

• Liljan77

Go morron.
    Sitter här å har ont utav mina gallstenar.Inte alls kul.
    Men jag har förberett allt inför träffen,så blir de inte värre så dyker vi upp.
    Undrar bara vad de ska bli för väder.
    Dyker vi inte upp,så får jag hoppas att ni får en kanontrevlig träff.Annars så träffas vi om några timar*L*

• mira

Ja jag undrar också över vädret. Inte så varmt och inte soligt. Men det blir nog bra.

• eio

Hej, nån kvar här inne?? Jag hittar ju inte heller dit. Har aldrig ens varit i Brunnsparken och är jättdålig på att hitta i Rödeby. Någon som kan tänka sig att lotsa mig rätt. Ska försöka kolla på nätet efter färdväg, men om jag tappar bort mig helt skulle det vara bra att kunna ringa någon ju.

Jonah - Jepp, det var jag....jag undrade också om det var du...men precis som du så blev jag lite fegis och vågade inte hälsa. Kikade lite på dig också , he, he så fjantig man får vara då!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3