• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

tate och lönnemåla - 12.25 låter kanon. Jag kör en blå saab 9-5 kombi. Nu måste jag nog hoppa in i duschen. Vill ju visa upp mig från min bästa sid

• lönnemåla

Duschen hägrar.....

Vi ses senare tjejer!

• Tate

Jag har en svart (smutsig) opel astra kombi. Med görsnygg unge i baksätet

• mira

Eftersom alla har med eget fika är det väl ingen bra idé att sitta på wienercafét... deras priser är ingen höjdare heller. Bulle för 18 kr.. som är inköpt på Contan för kanske en tia... Men det är tak över brunnshallarna om det skulle regna.

• Tate

Bästa tt ta med paraply och regnkläder till sonen alltså

Hereegud, jag har lyckats få fläckar som inte går bort på ALLA mina mamambyxor. Jag lär mig aldrig att byta om innan jag börjar måla/betsa/krypa runt i grushögar.

Jag kan även kännas igen på min vitlöksandedräkt. Stackars er

• mira

Stackars oss... alla andra besökare av brunnsparken kommer tro vi är jätteknäppa om vi går runt och sniffar efter vitlöksandedräkt...

• ClineE

Hej på er! Jag har fått förhinder. Sambon ska börja jobba en vecka tidigare än berkäknat och vi fick helt plötsligt massor att fixa med idag! Trist, men det kommer ju fler tåg!
    Kram på er alla och ha en jätte bra dag, hoppas solen kommer fram snart!

• mira

Men av vädret att döma kanske vi inte behöver oroa oss för att inte känna igen varandra. Jag tror inte det lär vara jättemycket folk där som när det solen skiner och det är varmt.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3