• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

mira - Kollade på länken och måste ju tyvärr erkänna att jag nog är totalt lost på Ronneby *skäms lite*......

• eio

Men man svänger av E22 mot Ronneby C va? Och sen ligger det över ån en bit från tågstationen, hmmm.....kanske hittar ändå?

• Annione

I Ronneby är det mulet men rätt varmt.
    Om det blir regn kan man iallafall sitta under tak i Brunnshallarna så det är nog inte panik. Såvida det inte blåser som fasen så regnet blåser in under taket.
    Ses om ett par timmar! Jag kommer på cykel så vill ni köra på cykelvägen så kan jag guida

• Annione

Eio: Det är en stor brun skylt efter E22:an där det står Brunnsparken så sikta in dig på den! Japp över ån!

• eio

Tack annione!
    Ska nog hitta då, men hoppas ändå på karavan körning med tate tror jag

• Annione

Jo det kan vara bra med karavankörning!
    Jag vågar inte riktigt ge detaljerade vägbeskrivningar i Ronneby eftersom jag oftast cyklar. Det kan bli väldigt fel
    Ses sen!

• Tate

eio, visst, vi kan träffas utanför leksakshuset. Det tar väl runt en halvtimme att köra antar jag (jag kör sådär jobbigt laglydigt... )

• lönnemåla

Känner mig lite bortkommen i Ronneby oxå....hur dags ses vi vid leksakshuset?

• lönnemåla

OK....jag åker en ford montana röd.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3