• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

mira - Jaaa, det är ju lite molnigt, men enligt smhi ska det lätta upp lite under dagen för att sen ev. regna ikväll. Vi kör ändå tycker jag. På ett sätt kan det vara ganska skönt om det inte är föör varmt, iaf om man har liten bebis med sig eller bebbe i magen

• eio

Skrev jag verkligen Rödeby, jag menar ju självklart Ronneby!!!! Snacka om att vara förvirrad!!

• Annione

eio: Hoppas du hittar bättre i Ronneby för det är där Brunnsparken ligger... Det är skyltat så det är inte alltför besvärligt skulle jag tro.

• mira

eio - är du kvar? det ska vara skyltat till brunnsparken när man kommer på e22:an tror jag. vill du också ha mitt mobilnummer så inboxa mig ifall du inte hittar.

• Tate

eio - annars kan vi ju köra i karavan, du och jag. Och jag tänker minsann avsluta med att köra på den där cykelvägen! Om någon stoppar mig tänker jag skylla på Mira!

• mira

Haha... bara du skyller på mira och inte mitt riktiga namn så är det ju ingen som vet vem jag är.

hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=wienercaf%e9t&UCSB%3aTextBoxWhere=ronneby&Vkiid=6CvglOezbKNWhdmRbsACow%3d%3d&Vkid=10017747

om länken fungerar... så är det kurpromenaden man korsar och så är parkeringen där den lilla vägstumpen slutar (om nån fattar vad jag menar. pricken stämmer inte)

• mira

Ajdå lillan är redan inne på sin andra bulle... bara för att jag satt här och inte hade full koll...

• Tate

Mira - Jag ger dem namn, arbetsplats och mobilnummer. Samt namn på arbetskamrater. Och så skriver jag ut din presbild och bifogar som extra ledtråd

Tja, det där ska man väl lyckas hitta. Samlas vi alla där på parkeringen då, och så stor vi och glor på varandra tills någon vågar fråga om vi kanske också är där för träffen?

Finns det plats för oss på cafét om det spöregnar?

• jamtlandsstårs

här i kallinge (10min med bil till B.parken)är det iallafall rätt så grått trist väder men ändå rätt varmt, ser ut som om det skulle kunna bli regn men det är svårt att säga.....

• eio

tate - Låter som en bra idé, jag ska ändå bort åt Lyckeby hållet innan, måste in på Leksakshuset och köpa en present till Erics kompis som ska ha barnkalas imorgon.
    Vi kanske kan mötas upp på parkeringen där?

Mira - Tack för numret

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3