• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Föneböna

vad roligt att träffa alla i dag!!
    hoppas vi kan göra om det!

• Karlskronamammut

När ska vi (ni) träffas nästa gång?

• Pyjamas

Ja, precis, när blir nästa träff? E så avis för att jag inte kunde vara med idag men håller tummarna för att det passar nästa gång. Det verkar i alla fall som att ni haft en jättetrevlig dag.

• Stumpan82

Tackar för idag och den trevliga träffen vi hade...

Nu har sambon kämpat hela dagen med dator för min skull för att jag ska få komma in här och vara aktiv igen...men vet fortfarande inte av dosm är fel på den andra skräm datorn.Men vi hoppas att det löser sig....Men jag kommer iallafal att kunna hänga här

• cocacarro

tjoho! här har ni en tjej som flyttade till blekinge i vintras...skulle va kul att lära känna er här nere

• Föneböna

hej cocacarro!

vad roligt att du också flyttat ner!

• Jordgubben06

Stumpan82:Vilken tur att det ordnade sig med datorn,hoppas ni kan rädda en del på den datorn som inte funkar.

• Jordgubben06

cocacarro:Hej och välkommen till oss,du kan ju hänga med nästa gång vi ska ha en träff vet inte när ännu men är du bara här inne ibland så får du veta om och när!

• mira

Ja hoppas det ordnar sig med datorn stumpan82, iaf så att du får ut allt viktigt från hårddisken. Inte kul när diskar kraschar... sist det hände här hade jag slarvat med backupen, men lyckades rädda det mesta efter att ha bråkat lite med hårddisken en stund.

Kul att träffa alla, fast kände väl mest som man pratade med dem man satt närmast. Har väl lite svårt för så mycket folk man inte känner på en gång - blir lite väl tyst då kanske. Men såg att bullarna uppskattades iaf, alltid nåt.

Fast... till en annan gång så är frågan om man ska hålla på och baka en massa, det man har ut mest av det hela är väl ändå att träffas, fika lite och prata? Inte för att jag inte gillar att bjuda på sånt jag gör själv...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3