• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Minna - Hur fasen har du lyckats med det?
    *skrattar rått*

• MalinI

Minna...

Det gör svinont att bryta lilltån.
    Jag har oxå lyckats med den bedriften. Dock många år sen nu. Strax innan studenten. Kul.. Not. Skulle ha premiär på en teater jag spelade då. Passade inte in med kryckor som jag var tvungen att ha för att kunna stödja överhuvudtaget. Så vi fick skriva om manuset lite Synd bara att pjäsen utspelade sig på 1700 talet och jag hade nya kryckor

Sitter i telefonkö till folksam. Superkäck melodi...

Jag är så less att vara gravid nu. I en vecka har jag haft hemska sammandragningar daglig dags. MÅNGA... Det var ingen uvi i alla fall.
    Det gör så ont så jag kan inte ens sova.
    Behöver vila nu.

En sak är säker. Ska jag ha flera barn blir det adoption....
    Färdig gnällt.

Jobbigt phant och Krick att tjejerna strular på kvällarna.

Åhhh nu slutade musiken Måste bli min tur snart

• Sarasnaran

Morrn morrn!

Malin - Telefonköer med melodi suger! Då lyssnar jag hellre på tut-ljuden.
    Så tråkigt att du mår så dåligt. Men snaaaaart kommer liten!
    *försöker muntra upp*

Min lille kille är en rolig en!
    Kvart över fyra vaknade jag av att Hugo INTE lät. Knäppt va? Men så hörde jag hur han bökade till och tänkte "jaja, låt han ligga och sova mer, bara skönt att få ha sängen för sig själv."
    En timme senare hörde jag honom gny, så jag gick inte och skulle hämta honom.
    Då ligger han med fötterna där huvudet ska vara och huvudet där fötterna ska vara.
    På MAGE. Kudden på ryggen och rumpan och tummen i munnen, halvflinandes mot mig.
    Knäppis!
    Han blir så glad så glad när man kommer och hämtar honom i sängen. Alltid ett leende vilken tid på dygnet det än är. *Mammahjärtat smälter*

• Minna

Alltså, jag kan verkligen lyckas slå mig...
    Jag vaknade imorse vid sex för att jag hade ont i tån. Den är alldeles blå och svullen.
    Och så lyckas jag sen slå i tån två ggr till!!!
    Så nu är tån ännu blåare och ännu större!!
    ONT.
    *muttrar*

*tycker synd om Malin* Jag gillar ju inte heller riktigt det där med att vara gravid, så jag tycker väldigt synd om dig!

Snutt-- åh din grabb är så rar! Ska bli kul att träffa honom igen.

Idag kom det minsann hem biljetter till mig. Biljetter till Hässleholm!
    Tjae, då kanske man skulle ta och hälsa på Sara med familj i Höör då, när man ändå har biljetter till Hässleholm liksom

• Phantera

Snutti > Hahah...lät som han hade rumpan och tummen i mun!!
    Fast jag antar att det ska vara att han hade kudden på ryggen och rumpan, och tummen i mun?
    Dani är lika dan...när man ska hämta henne i sängen...om hon är vaken dvs. Världens goaste leende!!
    Hon är så himla go och glad jämt. Jag tror faxxt hon är gladare än vad Denise var...
    Fast samtidigt kan hon bli arg/hungrig/less i ett fingerknäpp!! Så "över lag" var Denise lite lättare..

Malin > Sååååå jobbigt att du inte ens kan sova då! Inga tabletter som hjälper? Fast vissa vill ju inte ta tabletter. Men jag skulle nog göra det faxxt...man får ju inte så mkt sömn sen när bebbe är ute ändå. Eller ja...dina barn var ju "knäppa" och sov hela natten. Men det är ju inte säkert att denna gör det...eller? (Har du kanske läst "sova hela natten" för dem när de låg i magen?? )
    Förresten...har glömt...hade ni tänkt ut något namn? Namn förslag? Sånt är ju så kuuuul!

Minna > Åh! Vad kul! *avis på dina biljetter* Ni får ta maaaaassa bilder så det känns som att jag är där!
    Stackars lilla tåååån! Det kan nog vara så att eftersom du har ont i den så känner du säkert efter mer, eller när du "snuddar" vid ngt så känns det som att du SLÅR i tån? *filosoferar*

Usch...känner mig lite smådeppig idag...djäkla penga-situation!

Jag och Denise, somnade ca 10-kvart i 11....8 min över, när man så lagom somnat in...då är det dags att amma! 
    Kan ju tillägga att jag ammade 3, (eller 4 ggr) inatt!! Brukar ju vara 3 ggr...men inatt var det nog 4...de två sista ggrna var så täta....

Sen upp vid 5i 5! BLääääh!
    Skickade ett SMS till Magnus och sa att jag inte pallar mer snart. Så när han kom hem så sa han att han har ju snart semester så vi får hjälpas åt. Vilket jag vet. Men skönt att höra honom säga det också...
    Och att han får veta hur jag känner...har gått upp vid 5-snåret i några månader nu jue!

Vi vilade iaf på FM. Hon ville dock inte sova mer vid 10...men jag stoppade in nappen så fick hon böka medans jag låg och blundade och vilade ögonen lite.  Hon bökade och grejjade...pillade på min näsa...drog i mitt hår...vände på sig.
    Jag stoppade in nappen 2-3 ggr...och tänkte..."Kan du inte böka lite tystare!" Flört
    Vaknar till...kl är 2 min i 11!!! SHIT hämta Denise på dagis. Förvånad Så vi somnade visst om!
    så jag fick sova ca 2½ timmar...med lite avbrott efter 1½...
    Går upp...hör vattnet rinna inne på toa. GAH! Var jag så trött imorse att jag glömde stänga av vattenkranen?????
    För isf är jag tröttare än jag tror!

Nej då...karln står där inne och rakar sig!
    (Han har jobbat natt...vaknade ändå halv 11...!!) -Tänkte väl!

Aja...nu har hon sussat lite middag också. Lät i monitorn så jag antar hon är vaken...

Har druckit min andra kopp kaffe...

Ha en bra dag alla!

Ps. Krik...du får läsa lite av mitt inlägg 2 ggr! (kopierade lite).

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Sarasnaran

Hejjehopp!

Jasså du fick biljetter du Minna!?
    Jamen då kan ni ju lika gärna komma och bo i mina föräldrars hus så ni har någonstans att ta vägen. Tjohoo!
    Självklart ska vi ta tusentals med bilder så det känns som om Phant är hos oss.
    Vi kommer att sakna dig lövely!
    *trampar Minna på tån*

• Phantera

*blåsa och plåstra om Minnas tå*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Tråddödarfolket #10