• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Ja jag tycker också det!
    Hur känner du dig då?
    Blir det en unge till? Räcka ut tungan

När Malins bebis är född så är det ju ingen som är gravid längre!
    Gaaaah! Vem ska ta facklan???

• Phantera

Malin > röstat!!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • MalinI

Phant.. La du märke till den matchande tapeten??? Undra om mamma och pappa letade efter tapet som matchade babysitter eller tvärtom

• Phantera

IIIIINGEN klagar på värmen nu!! Den har vi längtat efter! 

Nä...jag är nog inte gravid...bara tarmarna som spelar mig ett spratt! De var så "livliga" innan jag blev gravid med Denise. Sen har det varit rätt lungt...men nu lever de om i magen igen...!!
    Känns som en ål som slingrar sig ibland!
    Usch vad äckligt det lät!

Hoppas alla haft en bra dag. Jag har haft huvudvärk i princip hela dagen. Knappt varit ute heller...haft fullt upp, fast ändå inte.
    Varit på BVC med Dani. Gick bra med sprutan. Hon var ledsen några sekunder men sen så fick hon annat att tänka på!
    Inte vuxit så mkt sen sist...typ 0,5 cm på längden, 0,6 på skallen och gått upp 250 gram eller ngt sånt.
    Men det har inte blivit såå stor förändring på kurvorna.

Nej...orkar inte skriva mer...mitt huvud vill inte tänka!
    Ses!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Krikelina

Hallo..

Ja vem ska ta över facklan efter Malin ?

Har inga roliga kvällar bakom oss här hemma..
    Minna är helt hysterisk på kvällarna fortfarande.....igår var den enda kvällen på 2 veckor som hon somnade av sig själv utan protester innan 20. Ikväll var det dock dags igen för hysteriska skrik och snudd på att hon spydde....jag orkar inte mer av denna vara.... 
    Vi vet inte vad eller hur vi ska göra...tips emotages mer än gärna..Kan ju tillägga att vi provat att stanna hos henne men då börjar hon bara att busa och leka, vi har även provat en variant av 5mm men då blir hon helt hysterisk  sist men inte minst har vi testat att "göra kväll" mao natta nallar och läsa saga m.m. men hon blir hysterisk så fort man sen bara går utanför hennes rumsdörr....

• MalinI

Ja vem får ta över efter mig Blir det jag igen då Jag som fullkomligt har älskat varenda minut som gravid Ser ni hur ironin dryper

• Sarasnaran
    Malin - Jag blir alldeles dyblöt här vid datorn av ironin.

Krik - Tyvärr har jag inga bra tips... Minna kanske har? Tycker hon har tips på allt.

Conny försöker natta Hugo men han blir så arg och ledsen...
    Mamma behövs men jag försöker att inte gå dit. Conny ska ju också kunna natta. Men man VILL gå dit! *knyter fast benen i stolen*

Idag har vi varit på marknad. Jag hade Hugo i sjalen för jag trodde att det skulle vara mycket folk och då är det så irriterande med en massa vagnar. KNAPPT något folk och vi svettades ihjäl jag och Hugo. Men han klagade inte alls lilleman.
    Han bara satt där och kikade, sov en stund och sen kika igen.
    Men vi var genomblöta sen både han och jag.
    Köpt marknadsgodis, någon whiskeykorv, torkade bananer och nötter. Shit man köper ju bara ätbara grejer på marknader!
    Fast vi köpte tre t-shirtar till Hugo också iofs.
    Dom tänker vi inte äta upp.
Svar på tråden Tråddödarfolket #10