Gokvall!
Annu en bild om ni vill se
http://www.familjeliv.se/krypin/lilou/galleri.php ...nyvaken Lilou som inte fattar ngt innan kaffet
Minna: ja verkligen! Havet ar det basta som finns for min sjal! Oh vad jag har saaaknat dig!!!
Phant: tack

...ja det ar konstigt att det blir lite rott nar det star kastanj

...har du fixat sjalv eller hos frissan?
Hur ar det med alla er andra da? Och era familjer? Ber om ursakt...men orkar faxxt inte lasa igenom allt
Usch, ar dalig pa att skriva nu igen...

For trott! Berattar bara lite iaf

Ida
GAR 
Fast bara hemma...ute vill hon halla mig i handen
Det ar
SA varmt har

ca
36 grader *huuu*...ska eg. aka ut till svarmor pa "landet"...men vet inte om jag orkar med henne...sa
JOBBIG manniska. Nagra exempel...Ida far inte ata sjalv (hon ar lite over 14 manader for Guds skull!!!)...en gang nar jag inte foljde med till stranden...japp...ni har gissat det....ingen solkram
*skakar av ilska*...roda armar och ben. Hon hojer rosten mot Ida...sa hon blir radd...och jag sade at henne pa
SKARPEN att aldrig
NAGONSIN hoja rosten. Ida forstar mycket val ordet 'nej'. Ja och att jag maste banta....
SUCK. Jeje.
Annars har det varit
UNDERBART!!! Pappa var nere under veckorna och karln pa helgerna

Pappa sag vilket mirakel som har skett inom mig...inga panikattacker & inga maniska/depressiva tecken
ALLS...sa han vill att han, jag och Ida ska aka ner till havet tillsammans en vecka snart igen

Min
UNDERBARE pappa!
Vad annars...hmmm...forsoker fixa & dona har...men alldeles for varmt...har iaf kort nagra tvattmaskiner...
Oh! Just det! Karln kom ihag varan...va fasiken heter det pa svenska nu da...anniversary iaf...fick jattefina orhangen och armband fran Pilgrim & en Louis Vuitton planbok

Trodde han inte ens skulle komma ihag! *glad*

Han fick ett halsband och ett armband av mig
Nej...ska dricka lite juice nu...svettas som en tok!

sa lange!
Hepp!