Krik > Hm...varför blir ni av med bredbandet?
Hoppas din förkylning blir lindrig!
Mer > Ja...huuuga...vem har inte duschat på en vecka?? Som tur är händer det ju inte så ofta!
Hoppas du känner dig ren och luktar gott nu!
Minna > Skönt att få hjälp med städningen!
Av Andreas då...barnen brukar ju hjälpa till!
Hoppas han inte fuskstädade!
Snutti > Vilka pratade du med ang. grannarna förresten? Vad fick du för svar? Lät det som att de skulle kunna få bort grannarna? *hoppas*
Vi har varit och storhandlat idag. Köpt på oss en massa...så jag hoppas vi ska klara oss ett tag nu! 
Hann bara vila ngn timme på FM innan COOP öppnade...men då sov jag rätt skönt! 
Nu får jag ingen FM vila förräns på måndag tidigast, och då blir det max ngn timme för sen är det mamma-gympa igen!
Vi har grillat kyckling idag. Vår grill är så bra!
Så smidigt när man slipper hålla på med kol och planera i förväg.
Så jag sköter ris och sås här inne och Magnus grillar ute och underhåller Denise...eller passar mest så att hon inte klättrar ner i poolen eller springer iväg någonstans. 
Det var gott, men inte lika gott som förra gången vi grillade kyckling och hade den dära kryddan. Idag provade vi en grillolja med honung istället. Man måste ju variera sig lite.
Magnus är iväg på poker. Eg. så ville jag inte att han skulle åka eftersom jag varit ensam 3 EM med barnen. Tiden mellan 16-18 är jobbig tycker jag...och han skulle vara på pokern vid 16.30...
Men det var sista dagen för att gå med i ngn klubb de hade startat...
Aja...det gick ju bra ändå. Fast Dani har varit lite gnällig. Hon var gnällig vid gröten också. Ledsen...
Testade ge välling istället. (Sån där drickklar som inte ska värmas...) Det verkade hon gilla bättre. Hon verkar gilla att dricka i nappflaska...har testat ge lite vatten. Bara för att se om hon skulle ta flaskan. Hon verkar tycka det är kul att "slaska" på flaskan! 
Så hon drack lite välling idag istället. Denise ville så klart också ha. Hon som inte dricker välling...!!
Så hon fick smaka, men hon protesterade inte när jag tog tillbaka flaskan.
De sover båda två...men Denise har inte velat sova i sin säng varken igår eller idag.
Hon kom upp när jag ammade Dani och jag sa att "gå och lägg dig du ska sova nu"...då gick hon in och la sig i vår säng!
Så hon får väl ligga där, kanske flyttar över henne till hennes säng sen. Men jag har hört att de kan bli förvirrade om de inte vaknar på det stället de somnade på...!
Aja...vi får väl se.
Nu ska jag SMSa Magnus och se om han kommer hem snart...är hungrig!