Sovmorgon idag. Fast jag fick inte sova tills jag vaknade...eller tja...hade väl kunnat få det men jag missförstod Magnus. Men iaf...till 9.15 ungefär. Fast jag ammade vid ca halv 8 till 20 över...av och till. Så då sov jag ju inte riktigt.
Idag ska vi rengöra poolen. Och vid 17-tiden ska vi hem till Magnus föräldrar och äta mat!
SnutteNutt > Har du ändrat dig ang. smakisar?

Har för mig du sa att han bara skulle få smakis tills han var 6 mån? Men han verkar ju äta hela portioner?
Jag är snart uppe i en hel portion gröt. Längtar tills jag får sova en hel natt utan amning. Här är det fortf. 2-3 ggr / natt!

Hon måste ha liten magsäck...
Aja. Om Hugo gillar maten så varför inte? Särskill om man inte gillar att amma offentligt. Det är väl mest därför jag vill att Dani ska äta lite mat snart.
Jag ammade på picknicken igår. Men då var vi bara en massa mammor och en karl.
Det jobbiga var att Denise skulle springa iväg precis när jag skulle amma. Fick ju springa efter!!
Några fick för sig att bada, och Denise ÄLSKAR att bada....hon ville ju också bada då.
Eller ja..de badade inte själva, men deras barn.
Annars så var det väl trevligt. Men jag är ju blyg, särskillt när det blir många "nya" på en gång. Sen blev det väl nästan lite "uppdelat" när vi satte oss. Det var ont om skugga för alla de små!
Men det var trevligt ändå. Och så fick man en liten promenad dit och sen hem.
Daniela och Denise var lite gnälliga på vägen dit. Vet inte vad det var.
På vägen hem somnade Daniela. Jag försökte inte hålla henne vaken heller, trots att kl var strax efter 16. Lugnare att ha henne sovandes!
Denise blev lite kinkig för hon ville stanna på en lekplats och gunga mm...men det hade vi inte "tid" med...hehe...
Vi skulle nog blivit fler om det varit lite soligare. För precis innan vi skulle gå hemifrån, vid 13-30 så såg det fortf. rätt mulet ut!!
Men det blir nog fler träffar iaf.
Magnus och jag har haft lite "struligt". Mkt bottnar i min sömnbrist. Trots att jag får ofta vila på FM så räcker det inte. Jag behöver ha mer sammanhängande sömn, och att få sova UTAN barn brevid mig.
Jag har varit sur och buttrig...fast ibland är jag sur utan att mena det...och jag vill inte vara sur. Men så slinker det ur mig ngt som låter surt.
Magnus säger ju inget heller...förräns det nästan är "för sent".
Sen har det varit lite annat också...men vi pratade igår och jag har sagt hur jag känner. Att jag behöver mer sömn. Och varför jag blir sur ibland osv.
Vi får se hur det går nu då.
Nehepp...roa barn!
Jenny > Hoppas din mjölkstockning går över!!
Ha en skön fredag alla!
Minna > Vill förresten se er nya uteplats...*tjatar*