• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Minna

Tjong!

Mer-- hoppas du får kul!

Phant-- vad roligt att träffa andra från fl! Kul att det finns så många här på fl från fagersta!

Snutt-- det dyker säkert upp ett ännu bättre hus, eller lägenhet snart!

Lilou-- gah! fy för sån värme! Jag skulle inte stå ut!

• Lilou

Det som INTE fick handa har hant. Min hund hoppade pa Ida och forsokte hugga henne i ansiktet. Som tur var blev det bara en liiiiiten skrama. Men Ida blev livradd. Hon satt pa golvet och lekte med sina leksaker och Madonna fick ett ryck och anfoll henne.

Sa nu maste min kompis ta Madonna...som eg. ar hennes hund oxo...vi hittade ju Madonna for ca 5 ar sedan...vi skulle dela pa ansvaret, men hittills har jag tagit hand om henne sjalv. Sa nu ar det hennes tur. En gang ar en gang for mycket.

Har iaf nya bilder i galleriet under mappen Havet Juni 2006 om ni vill se;

http://www.familjeliv.se/krypin/lilou/galleri.php

• MalinI

Vad är detta?? Ingen aktivitet sen halv två igår Är det sommaren som gör det.

Kramar om snutt.

Ska till bm nu. Ha det så gott.

Kram

• Lilou

Morrn!

Var aaar ni?

Iaf...min kompis ska flytta tillbaka till Sverige Ar valdigt ledsen. Japp. Sa ar det. Far se hur jag gor med Madonna nu.

Ska antagligen aka till svarisarna ikvall. Lite jobbigt bara...svarmor vill eg. inte att vi ska komma for hon blir sa trott. Aven fast jag inte far ngn hjalp med Ida... *suck* ...vill lixom inte vara dar pa nader...om ni forstar vad jag menar. Men det ar for varmt har...man kan inte sova pa natterna... Usch vad allt ska vara sa jobbigt och svart. Varfor ska saker & ting trassla till sig pa detta vis? Eller, rattare sagt, varfor kan folk inte vara lite mera avslappnade? Jeje.

Maste stryka en massa idag innan vi aker. Och stada upp lite. Annars hander det inte sa mycket.

sa lange

• cruZZe

Kan ingen ringa och väcka min fru och tala om att jag är morgonkåt och vi låser in barnen i garderoben en stund?

• Phantera

Oj! Haha...stackars honom då!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • MalinI

Antar att det betydde att ingen ringde och väckte dig

• cruZZe

Nej fanns inga barmhärtiga samariter i denna tråden tydligen

• MalinI

Hehe.. Men tror du inte att din fru hade blivit lite grinig om hon blev väkt att nån av oss talar om att DU är sugen Sånt får du sköta själv

• cruZZe

Neeeejdå, hon hade nog blivit så glatt överraskad så

Svar på tråden Tråddödarfolket #10