• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Hejsan hej flickor!

Vad flitig Magnus har varit då!

*kramar om Venus*

Jaha...
    *glömt resten*

Jo! Fuck att Itailen vann.

• MerenwenElanesse och Tristan

Gööt att Italien vann

Nu ska jag till skärgårn me båten alldelses själv utan Tristan & karl.
    så jävla skönt...
    har vart ensam med tristan i mer än 2 veckor nu
    och karln blir assur när jag ska vara borta i 3 dar..
    fuck va jag hatar den här skiten
    men nu ska jag bara lämna allt skit o dra så är det
    så får vi se hur det löser sig när jag kommer hem isf!

Kommer sakna min prins som fan dock *gråter en skvätt*
    men han kan inte följa med när vi ska slussa åsånt.. blir jobbigt för han & sitta inne i båten i 2 dar i streck jue...

jaja

bai bai

♥ Jag önskar dig allt vackert för du är Det bästa som jag vet ♥
  • Sarasnaran

Hejhej!

Fia - Hoppas ni får det trevligt på båten.
    Förstår att du kommer sakna Tristan, men du kommer hem med ny energi och nya krafter iaf!

Jag mår bajs.
    Har fortfarande inte återhämtat mig varken fysiskt eller mentalt efter missfallet.
    Det är så snopet alltihopa!
    Det var ju ett syskon till Hugo, ett litet barn. *tankarna maler*
    Vi försöker se till den stora bilden, att två i vår omgivning har förlorat sina barn sent i graviditeter alldeles nyligen och att vårt missfall var meningen om nu barnet inte mådde bra. Då känns det lite lättare. Men det gör ändå ont.

Till något annat...
    Vi var ju och kollade på en alldeles bedårande lägenhet i fredags. Jag ringde hyresvärden, men då hade han lovat bort den till någon annan. (läs mer utförlig beskrivning nedan i samma blogg)
    Han sa dock att jag kunde ringa som idag och höra mig för om hon ville ha den eller ej.
    Så det gjorde jag.
    Nej, hon ville ju ha lägenheten.
    Jag förklarade vår situation och sa att vi kunde flytta på minuten om vi fick chansen. Han sa att jag fick ringa honom i slutet på månaden och höra helt enkelt för några listor hade han inte.
    Vi lade på och jag förklarade läget för Conny.
    Jag hann knappt prata klart så ringer karln hit. Då undrade han om mitt efternamn. "Öööh, jo jag heter xxx, något problem?"
     -Men är du släkt med Arne?
     - Jo för tusan sa jag, det är min farbror!
     - Jamen han jobbar ju för mig!
    Sen började han prata med sig själv...
     - Fan också, hade jag vetat att du var Arnes brorsdotter så hade ni utan tvekan fått lägenheten. 
    Jag skulle kunnat börja gråta. Han sa att han skulle ha oss i åtanke och vi lade på igen.
    Jag slängde telefonhelvetet i väggen och sparkade i garderoben. Vi hade alltså fått lägenheten om karln bara hade hört att jag hette xxx i efternamn redan från början.
    Blev så arg att jag började gråta.
    Ååååh vad livet kan vara grymt mot en. Gnägg!

Nåja, det är väl bara att hoppas på att vi får en ny chans någon gång på samma område. Det är bara sån sjuk otur vi har. Skrikandes

*går och drar något gammalt över mig*

• Lilou
    Hejhopp!

Snutt: men vannen...jag visste inte om att du hade fatt missfalll.... *kramar om hart & lange* Usch.

Krik: ja du jag hade oxo blivit superforbannad!

Merenwen: harligt att fa lite minisemester Du, ge din karl en spark i hacken fran mig

Phant: allt val med er? Gottigt med pizza

Minna: och ni? *saaaknar*

Ar saaa glad att Italien vann! Varldens fest OVERALLT *jublar*

Ar alltsa tebax hemma nu....fy F***N vad VARMT Skrikandes ca 40 grader, men kanns som mera pga luftfuktigheten...har satt pa AC:n...gar inte annars. Var svimfardig innan. Men Ida verkar ma helt ok iaf och det ar det viktigaste

Annars ar vi tillbaka till det gamla vanliga, typ. Ar redan lite uttrakad pa att vara hemma! Blev sa bortskamd av att ha havet 20 meter fran dorren

Jeje. Nej...ska dricka lite vatten nu... sa lange!

Hepp!
  • Phantera

Hej hopp!

Sovmorgon idag då...ääääntligen!!
    Fast jag sov kasst inatt så jag blev inte så utvilad ändå!
    Sen var det mamma-baby-gympa vid 10 så jag var tvungen att gå upp strax före 9 för att hinna. Annars hade jag gärna sovit till 10!!

Magnus skjutsade Denise till dagis idag!!
    Snacka om pinsamt! Hon har ju sommarlov nu!
    Han säger att jag sa förra veckan att hon skulle gå en vecka till...nä...jag sa att dagis har öppet en vecka till men Denise har sommarlov fr.o.m fredag.
    Aja...han misstänkte ngt när han såg att hennes plats var tom, tömd på extra kläder/tofflor/napp osv. (Han borde sett tofflorna hemma, de står vid hennes ytterskor. Ryggsäcken var urplockad också...HMMMMMM!!!)
    Aja...

Gympan var jobbig...men bra. Synd det var sista!

Sen har vi väl inte gjort så mkt. Dani ville inte vila vid lunchen...och nästa gång hon ville vila så skulle vi ner på stan och fika så då somnade hon inte om igen.

Så det blev lite si och så med hennes vila. Hoppas hon sover bra inatt dock!

Haft lite omväxlande väder.
    Regnade tidigt imorse. Soligt. Mulet. Blåsigt. Mulet. Soligt. Blåsigt...och soligt igen!

Bytt sängkläder...åh så skönt det är att lägga sig i nya fräscha!

Annars inte mkt som hänt.

Jag har startat en fagersta-tråd. Eftersom vi är så många fagerstabor här på FL.
    På torsdag ska vi på picknick!!
    Tar sällskap med grannen, hon är också med i tråden.
    De var här i fredags. Vi bjöd på grillat och vi snackade en massa.
    Det var MYCKET trevligt!

På lördagen gjorde vi inte mycket...och i går så fixade Magnus med buskar osv, men det skrev jag ju om.

Snutti > Vad trist att han inte uppfattade efternamnet tidigare...och att de andra ville ha radhuset! Hoppas de ändrar sig!

Lilou > Så kul att leta klänningar!
    Tråkigt att du inte trivs så bra hemma som du gjorde vid havet. Ni får flytta dit! Allvarligt talat asså!!

Krik > Stackare! Vad jobbigt med nattningen!

Zmooth > Hur var konserten?

Minna > Hur har din dag varit? Skönt när A. har semester kan jag tro.
    Sytt något mer?

Merwen > Hoppas du får trevligt! Tycker verkligen inte att karln din har någon rätt att klaga över att du är borta några dagar!!!

Jenny > *vinkevink*

Har säkert glömt ngn...men jag kommer inte på ngt mer!
    Ses!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Lilou
    Gokvall!

Phant: kuuul att traffa andra effellare! Ja du...jag skulle saaa garna vilja bo vid havet...men det gar inte...karlns jobb...gar sa himla bra for honom dar...sa det far jag nog glomma...iaf nagra ar!

Inget hander har. Saaa varmt. Orkar inget. Skulle eg. stryka...men bara att sitta ner ar jobbigt...ar helt svettig...maste duscha....

Hepp!
  • Lilou
    Morrn!

Har ar det VARMT. Jeje. Allt val med er?

Ska fixa lite.

sa lange!

Hepp!
Svar på tråden Tråddödarfolket #10