Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Lillawi, vad tråkigt, kram
*ger lillawi en kram*
Lillawi- VA! Men vad tråkigt. Har du varit på VUL alltså? Näää det var verkligen supertråkigt. Tusen kramar till dig.
Å nej, lillawi! Stor kram!
Nej!! Tråkigt. Så skulle de ju inte bli..
lillawi.... tänker på dej det var ju inte så det skulle sluta... usch vad tråkigt.
Hej alla,
Vad mycket tråkigheter vi har haft i tråden den senaste tiden... usch och fy. Hoppas att vi går mot ljusare tider nu. Hoppas att alla ni som är kvar i tråden mår bra och att ni som lämnat under omständigheterna mår bra.
Själv har jag fått höst känsla och det är mysigt, upptäckt att inte kläderna passar alls längre, magen har smällt till på bara denna veckan, köpte en ny tröja men insåg att min självkännedom inte var så bra vad det gäller strl... men vad gör det, jag mår bra. Längtar tills förkylningen släpper så jag kan åka och simma. Hunden är sjuk i foten så inga promenader blir det heller... men en massa internet surfande på olika shoppingsidor med bebis grejer, hehe farligt! Har börjat hamstra lite basplagg, en liten plyshjacka i svart/grått rån Katvig som varit svår att få i strl 62 hittade jag efter mycket letande i idag, och lindex fina plyshbyxor för 59 kr i svart strl 56 är nu också inköpta, de är verkligen ett tips, ta tre betala för två! Finns i en massa fina färger och känns fina i kvaliten. kommer in med jämna mellanrum så håll utkik!
Ha en skön kväll alla!
Hej! Kommer här med en fråga till alla Er som blivit gravida genom IVF; Hur många celler hade Ert embryo vid ET?/ Från en nyfiken ruvare.
Lilly74: Mitt hade 4 celler och var odlat i 2 dgr.
Samma här, fyra celler litet.
Lilly- Samma här med, fyra på två dagar.