Tack Icka för ditt stöd, det känns så himla värdelöst. Hon ringde aldrig idag, tror jag iaf. Var tvungen att stänga av mobilen ett par ggr då jag hade undersökningar där det ej var lämpligt att få tfn mitt i....så hon kan ju ha ringt då, men det tror jag inte. Har gått omkring i min egen lilla värld hela dagen och mest kännt för att gråta, en av våra läkare frågade mig om jag såg ledsen ut för att nåt gått snett med vårt husbygge. Jag svarade att nej det går hur bra som helst, men man kan väl vara ledsen/trött ändå, som tur var frågade han inget mer sen. Jag brukar alltid kunna ta på mig en glad mask då jag jobbar och även inför kompisar och så, men nu går det knappt.
Jag känner mig iaf laddad för att tjata nu....tycker inte det är orimligt att vi nu får remiss för sprutor, vi har ju provat allt de har att erbjuda hitills...och då det ändå kommer att ta lite tid innan vi får börja med sprutor efter remissen skickats så vill jag verkligen att de gör det nu. Jag blir så arg....vi gör verkligen allt vi kan, vi lever sunt, tränar regelbundet och är friska som nötkärnor i övrigt, varför ska detta behöva förstöra allt?