• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Ts Mamma

Hoppas ni alla får en riktigt God Jul!!

• Kiira

God fortsättning på er alla!
    Hur mår ni? Lova har fått sin första tand.  tiden bara springer iväg bebisarna är redan 6 månader gamla!
    hur ser era barns rutiner ut med mat och sömn? 

• Annaliz

God fortsättning! Här är Axel fortfarande tandlös, men säkert på god väg att få sin första snart. Axel har dock valt att sluta nattamma, men vaknar ändå och vill ha närhet. Han har börjat få smaka på lite olika maträtter, men det är lite sisådär... Gröt har han däremot börjat älska och fruktpuréer av alla de slag också. Nu har han dock börjat bajsa mer sällan och mycket fastare. Men så länge det kommer är jag inte orolig för förstoppning. Han behöver däremot få i sig lite mer vatten, men funkar än bara med sked... Han har inte riktigt fattat galoppen med flaska. Den biter han helst på. Vad väger era små nu?

• Annaliz

Stora tjejen :) ska på BVC imorgon, återkommer med vikt och längd

• Annaliz

Axel är 67 lång och vägde 8050 gram ... Han varken växer eller går upp lika mycket som förr. Brukar det "stanna" av?

Imorgon gör vi vår första långa bilresa med grabben och mannen ner till Sundsvall. Känns som om halva hemmet är nedpackat :) ska bli spännande!

• Annaliz

Resan ner gick bra, vi stannade på Umeå sjukhus och hälsade på sambons bror som fått ett prematur barn 4 mån för tidigt. Aldrig sett nån mindre! Man får hålla tummarna på att den överlever utan större komplikationer. Men det är mycket om fortfarande är outvecklat. Hur har ni?

• Annaliz

Jag tackar för mig och lämnar denna tråd nu. Ni som följt den tillsammans med mig har varit ett stort stöd under graviditeten och även efter trots att tråden mer och mer blev inaktiv. Det är osannolikt att vi skrivit här i nästan ett år nu. (sen februari 2011) Vart tog tiden vägen?! För mig känns det som att det var igår. Vi har det gott iallafall. Det är full fart på gossen :) Hoppas ni också har det bra!!

• Arbetsmyran

Hej på er som finns kvar här :) jag har knappt haft tid till nätet de sista månaderna men skaffade en iPhone till sist . Lilla/stora Wilda 7 månader idag, igår vägde hon 9070g o var 70 cm lång vad tiden går fort. Hon är sjuk för första gången också.. Dunder förkyld och har feber stackarn. Två tänder har hon fått sista veckorna o har nog varit lite mer orolig på nätterna med. Jag jobbar nåt pass i veckan o det tycker jag är skönt.. Hur många är kvar här ?? Kramar

• Kiira

Hej! Här rullar livet på i väldans fart. Lova blir 8månader snart. 3 tänder har hon sitter själv och lan förflytta sig på rumpan men de har hon inte riktigtr fattat själv =) skönt de. Har bokat vår livs första solresa. i maj bär de av till rhodos. ska bli sjukt kul. och vilken energi det gav mig att ha som morot att vi ska dit. då måsta ja ju gå igenom barnens gaderober =)

• Ts Mamma

Här går allt i galet tempo - det är fullt ös medvetslöst här - hinner inte vara in så ofta och är oftare om på FB - ni får gärna lägga till mig där (Cecilia Cicci Lindberg) då jag ofta undrra hur det är med er och era små...:)

Agnes är förresten en av de tio finalisterna i Jollyrooms påsktävling - snälla hjälp oss att rösta på henne - hon är bidrag Nr. 3... <3

TÄVLINGEN 

Skriver mer snart... <3

• Arbetsmyran

Grattis till alla 1 åringar !! Wilda går och går och utforskar allt i sin väg. Om två veckor börjar vi inskolning på dagis och om tre månader kommer lillasyster till världen : ) . Hur har ni det?

Svar på tråden bebis juli 2011 =)