• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • Suck och suck
    EllanEriksson skrev 2011-08-29 18:33:06 följande:
    Nej och tror du tycker att det är många just för att du ogillar det.. Det handlar om mental uppfattning.. 
    Jag märker t.ex 23, 32 och 42 överallt bara för att jag blivit besatt av dem.. Det är för att jag ger det min mentala uppståndelse.. :) 
    Njae. Jag har ju inte sällat mig till kategorin som avskyr vita tights tycker jag (Jag märkte bara att de var extremt vanliga på överförfriskade damer i medelåldern som hade med sig STORA väskor som de skulle handla på taxfree på) Det var väl mer en familjebåtsvariant jag åkte, där det DELS var stora skaror med familjer, där varenda kotte hade foppatofflor, i kombination av lite mer uppklädda damer, oftare i sällskap två och två och de var VÄLDIGT ofta uppklädda i vita tights (de här medelålders damerna)
    Vara singel i medelåldern, sugen på att ragga karlar, beredd att fylla resväskan från Tax-free och vita tights var alltså en absolut kombination som inte gjordes avkall på då det gällde singelsällskapsdamerna om jag uttrycker mig så.
    (Snart har de op-kaninerna att se fram emot. Inte så dåligt kap i o f om man vill bilda familj.
  • EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 22:01:25 följande:
    Njae. Jag har ju inte sällat mig till kategorin som avskyr vita tights tycker jag (Jag märkte bara att de var extremt vanliga på överförfriskade damer i medelåldern som hade med sig STORA väskor som de skulle handla på taxfree på) Det var väl mer en familjebåtsvariant jag åkte, där det DELS var stora skaror med familjer, där varenda kotte hade foppatofflor, i kombination av lite mer uppklädda damer, oftare i sällskap två och två och de var VÄLDIGT ofta uppklädda i vita tights (de här medelålders damerna)
    Vara singel i medelåldern, sugen på att ragga karlar, beredd att fylla resväskan från Tax-free och vita tights var alltså en absolut kombination som inte gjordes avkall på då det gällde singelsällskapsdamerna om jag uttrycker mig så.
    (Snart har de op-kaninerna att se fram emot. Inte så dåligt kap i o f om man vill bilda familj.
    Hehe okej ^^
  • Lajkie

Jag älskar såna dressar till barnen.. Bodysuits skulle vilja ha en såndär onepiece till mig kanske. Men skulle aldrig lägga dessa pengar på dem. Sjukt dyra.

• Lady Bird
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:15:19 följande:
    Jorå. Jag tänkte ta upp det också. För jag tycker faktiskt det. Men det går ju till en viss gräns känner jag. Jag menar, man går ju inte gärna omkring med blöjor heller Det ser suspekt ut.
    Det där med att man inte ska bry sig om hur man ser ut, är ändå en sanning med modifikation känner jag. Herregud jag vill inte se ut som en uteliggare heller. Visst ska man bry sig om hur man ser ut inom vissa ramar. Sen v a r jag ju faktiskt lite kluven i den där "vita tights" tråden. Ja här kommer det. Jag sa faktiskt att det ser trashigt  ut även det. Det sa jag. Många på Ålandfärjor med vita tights för övrigt också. Det påpekade jag.
    Det finns gott om vuxna som gillar att gå i blöjor också.
  • Modgun

Spelar ingen roll om den är skön eller ej,.
    Det ÄR fruktansvärt fult med sparkdräkt som gör att vuxna ser ut som förvuxna bebisar. 

• EllanEriksson
    Modgun skrev 2011-08-30 11:05:51 följande:
    Spelar ingen roll om den är skön eller ej,.
    Det ÄR fruktansvärt fult med sparkdräkt som gör att vuxna ser ut som förvuxna bebisar. 
    Men... MÅSTE det vara snyggt?
  • hallencreutz89

Tycker den här tråden visar på att många innerst inne motsätter sig mot det här att det är insidan som räknas och att man ska hellre klä sig bekvämt än snyggt osv

• An0nym0us

Fyfan vad fula Kräks Ingen vuxen människa ser bra ut i en onepiece, förlåt men det ser förjävligt ut haha

• Torelia

Jag skulle nog kunna ha en bara för att gå hemma i, men aldrig ute bland folk. Men just nu är jag så gravid som man kan vara och skulle antagligen se ut som barbamamma i en så det får nog vänta lite

Jag har aldrig sett någon vuxen människa med en onepiece på sig ute på stan (vem har det?), och då bor jag ändå inne i stockholms innerstad.

• norgesessan

Hallencreuts, det finns då gränser!!
    Finns det absolut inget du tycker är fult ute på stan?

Jag kopplar inte en människas personlighet till kläderna,så det är sak samma om jag tycker kläderna är fula eller ej.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Blåklockan79
    An0nym0us skrev 2011-08-30 18:51:34 följande:
    Fyfan vad fula Kräks Ingen vuxen människa ser bra ut i en onepiece, förlåt men det ser förjävligt ut haha

Tyvärr ser faktiskt min Svåger bra ut i en sån, men han skulle å andra sidan se bra ut i vad som helst....
  • norgesessan

Bild, bild, bild!!!

Du får säga att det är för en viktig sak!!

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Modgun
    EllanEriksson skrev 2011-08-30 13:11:58 följande:
    Men... MÅSTE det vara snyggt?
    HAR jag skrivit det? Nej det har jag INTE gjort.
  • Liindatorri

Jag tycker att dom är fruktansvärt fula! Men dom såg så sköna ut så jag köpte än för att ha på mig på kvällarna inne bara typ framför teven. Så klockan 2 på natten gick jag ut för att röka med min sambo och hade min Jumpsuit på mig. Och så LÅSTE VI UT OSS Skrikandes

Snacka om att jag skämdes haha!

Den är sjukt skön, men som sagt bara inomhus på myskvällar =)

• Mrmeaning
    När du först måste ha en sådan unik produkt, bör man åtminstone köpa den verkliga www.onepiece.se och inte falska. äger en OnePiece och är underbart att vara hemma nu som det blir kallare. Håll det äkta!
  • NizzY

nej tack men att andra väljer att se ut som enorma babysar, bryr jag mig inte om

• M Y L F

Jag funderar på att köpa en att ha hemma. Det är ju ungefär samma sak som att glida ner i sina collegemjukisar och en collegetröja.

Att knalla runt på stan med den skulle jag inte göra, men det blir praktiskt att gå ut med hunden på kvällen i sen sådan.

Fula tycker jag inte att de är, sedan kanske inte alla klär i dem, men vad gör det? 

Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!