• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym (P)
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-23 02:31:50 följande:

Ja vart tror du?! På min hud givetvis och bara på huden, inte på både huden och sen ska mysas in i massa kroppshår. Och det är större chans att det blir renare om man bara (om man tex är på stan) måste torka över huden istället för att försöka tvätta massa hår i röv, ljumskar och blygdisar
    Haha vilka hallucinationer du har om hur det är att "leva med kroppshår". Kul :)
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (P) skrev 2014-02-23 18:26:39 följande:
    Haha vilka hallucinationer du har om hur det är att "leva med kroppshår". Kul :)

Har inga hallisar om kroppshår. Har också haft könshår,är inte kroppshårsbefriad.
  • Sven Erik Johansson

Var o en gör som den vill,orakat, delakat, helrakat men personligen tycker jag faktiskt det kan vara liksom dekorativt med en mörkare triangel mot ljusare hud, mönster och färg liksom. Helt ok med tjejer med triangel tycker jag.Alla helrakade upplever väl inte problem med svamp osv , men en del gynekologer menar att risken statistiskt är större med helrakat. Det blir liksom en luftkudde emellan kön och trosor med tejers könshår.

• MammatillNicole

Jag rakar mig inte heller. Har inte så mycket hårväxt på benen så bikinilinjen håller sig ganska ok ändå men har tillräckligt mycket hårväxt för att jag inte orkade hålla på och raka hela tiden. Det blev ändå inget snyggt med irriterad hud så jag slutade. Jag har en ganska stor trekant som går ner på sidan om min fitta

• MammatillNicole

Jag rakar mig inte heller. Har inte så mycket hårväxt på benen så bikinilinjen håller sig ganska ok ändå men har tillräckligt mycket hårväxt för att jag inte orkade hålla på och raka hela tiden. Det blev ändå inget snyggt med irriterad hud så jag slutade. Jag har en ganska stor trekant som går ner på sidan om min fitta

• Kexsmula

Jag har också ungefär lika mycket hårväxt som din fru om jag inte rakar mig, det är helt normalt, i synnerhet om man har mörkt tjockt hår på huvudet.

Jag rakar dock bort rubbet eftersom jag tycker helrakat är mer estetiskt tilltalande och det tycker min man också. Nu när jag är höggravid är det dock lite svårt att se var man rakar sig så han får hjälpa mig.

• Anonym
    Kexsmula skrev 2020-01-12 01:41:18 följande:

Jag har också ungefär lika mycket hårväxt som din fru om jag inte rakar mig, det är helt normalt, i synnerhet om man har mörkt tjockt hår på huvudet.

Jag rakar dock bort rubbet eftersom jag tycker helrakat är mer estetiskt tilltalande och det tycker min man också. Nu när jag är höggravid är det dock lite svårt att se var man rakar sig så han får hjälpa mig.

Åhhhh, så intressant att din gubbe får raka, dubbelwow asså!
  • Anonym (Alla är och tycker olika)
    Anonym skrev 2020-01-12 01:56:29 följande:
    Åhhhh, så intressant att din gubbe får raka, dubbelwow asså!
    Jag är då helt nöjd med att mitt hjärtas dam har hår. Det stör mig inte det minsta.
  • Jonas81666
    MammatillNicole skrev 2020-01-12 00:42:08 följande:

Fint
  • Anonym (Hairy-Harry)

Såg en tjej på Cam 4 med en riktig buske, mörk och tät.
    Rakad  i hjärtform och otroligt upphetsande.

• Anonym (Tänker)

Normalt är det absolut men däremot inte vackert.

• Anonym (Theådåra)

Älskar både och blir våt

• Anonym (!)

Jag var med en colombiansk kvinna en gång med halvt afrikansk bakgrund, och förmodligen väldigt mixade rötter.

Hon hade en enorm buske och håret var väldigt tjockt och strävt. Krulligt och massivt på något sätt. Hennes buske var definitivt större än min egen och då har jag alltid trott att jag var ganska hårig.

Men jag gillade det, det var riktigt sexigt.

• Chricka013

Jag tycker att när man drar ner en kvinnas trosa och det kommer fram en redig buske är väldigt sexigt. Även om det växer lite utanför troskanten så vill jag gärna känna på den stora busken , trycka nyllet i den :)

• Anonym (36)

Nja alltså onormalt är det väl inte , det tror jag inte. Jag hade väldigt svart och krulligt innan jag började raka mig (när jag var väldigt ung alltså), nu är det inte alls lika krulligt men har väl iförsej inte låtit det växa ut helt nån gång .. det mesta var väl när jag skulle göra kejsarsnitt för då fick jag inte raka mig på några veckor innan (pga infektionsrisk). Har slarvat en hel del när jag har varit höggravid också även om jag egentligen gillar att vara rakad.

Men har inte hår ner på låren faktiskt .. på de yttre läpparna däremot. Det är väl säkert olika. Är hon svensk förresten? Många med andra ursprung har ju mer hår överhuvudtaget så tänkte att det kanske gäller där också. 

• degeta

Vad gäller kvinnligt hår på skötet så säger jag - ja tack gärna. Tycker rakade kvinnor liknar skyltdockor. Behåringen ska vara ansad. För min del får den gärna gå från Venusberget ner mot blygdläpparna.
    Allt trams om hår i maten när du suger klittan är överdrivet och påhittat. Dessutom är håret bra för fittan. Det ger henne chans att ventilera bort överskott av värme och svett. Nä, en kvinna med hår på fittan får mig att vattnas i mun och min lilleman blir stor och fet.

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?