BF Mars 2013- Gävle
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
åh du har bf på söndag, spännande. jag var också hos bm igår, allt så bra ut och bebis är fixerad. jag har bf om 13 dagar. men hoppas bebis vill komma innan dess.
Finns det nån i Gävle som har fått bebis fler än jag? Det hade varit roligt att träffas när man har barn som är födda nästan samtidigt =)
min bebis har inte kommit, eftersom vi har en ettåring så är vi inte anmälda till nån mammagrupp denna gång. grattis till lilla Loa.
Vi är inte heller anmälda till nån föräldragrupp eftersom vi inte kunde gå på den..därför tyckte jag att det kunde vara roligt att träffas utanför och lära känna varann som har fått barn ungefär samtidigt:)
i lördags morse föddes vår lilla Thilde! =) alla mår toppen och allt gick så bra.
nån mer som fått än?
Hej allihopa!
Nu borde det finnas fler som har fått barn, om det är någon som skulle vilja träffas och prata om och med bebisarna så skulle iaf jag tycka det var kul!
Hoppas det har gått bra med allas förlossningar!