• cheeryn1

BF Mars 2013- Gävle

Hej!
    Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =) 

• Svar på tråden BF Mars 2013- Gävle
  • Cheera
    LindaJEA skrev 2013-03-13 10:11:30 följande:
    nämen oj, vilken graviditet. Lät inte alls kul!! ja hoppas din lille vill komma ut snart så du slipper må sådär.  själv mår jag bra, kan få lite ont i ländryggen när jag legat ner ett tag. men det går ju över.  jag är dock rätt trött på magen nu, den är stor och ivägen. har gått upp kanske 12 kg typ.

Trött är det rätta ordet

Bara att kunna få sova i en normal ställing känns som lyx

Inga bebisar som tittat ut?
  • LindaJEA
    Cheera skrev 2013-03-18 20:16:13 följande:

Trött är det rätta ordet
    Bara att kunna få sova i en normal ställing känns som lyx

Inga bebisar som tittat ut?
    ingen bebis här. men hon som startade gruppen har fått. tror det var med kejsarsnitt. ( sett på facebook)
  • Cheera
    LindaJEA skrev 2013-03-21 09:44:00 följande:
    ingen bebis här. men hon som startade gruppen har fått. tror det var med kejsarsnitt. ( sett på facebook)

Ååh, vad roligt :)

BF imorgon (söndag) men jag går nog över en vecka. Var hos BM igår och allt såg bra ut. Bebis ligger högt och rörligt så inga tecken på att vilja komma ut.
  • LindaJEA

åh du har bf på söndag, spännande.  jag var också hos bm igår, allt så bra ut och bebis är fixerad. jag har bf om 13 dagar. men hoppas bebis vill komma innan dess.

• cheeryn1
    Cheera skrev 2013-03-23 19:27:46 följande:

Ååh, vad roligt :)

BF imorgon (söndag) men jag går nog över en vecka. Var hos BM igår och allt såg bra ut. Bebis ligger högt och rörligt så inga tecken på att vilja komma ut.
    Ja, nu har jag fått barn, det var planerat kejsarsnitt och det blev en liten pojke som ska heta Loa!=)
    Jag har inte varit här ute på länge nu men tänkte höra om det är fler som har fått sina små bebisar och om det kanske är fler än jag som inte har gått i nån föräldragrupp som kanske vill träffas? Det skulle vara jätteroligt!!=) 
  • cheeryn1

Finns det nån i Gävle som har fått bebis fler än jag? Det hade varit roligt att träffas när man har barn som är födda nästan samtidigt =)

• LindaJEA

min bebis har inte kommit, eftersom vi har en ettåring så är vi inte anmälda till nån mammagrupp denna gång.  grattis till lilla Loa.

• cheeryn1

Vi är inte heller anmälda till nån föräldragrupp eftersom vi inte kunde gå på den..därför tyckte jag att det kunde vara roligt att träffas utanför och lära känna varann som har fått barn ungefär samtidigt:)

• LindaJEA
    cheeryn1 skrev 2013-04-02 08:53:20 följande:
    Vi är inte heller anmälda till nån föräldragrupp eftersom vi inte kunde gå på den..därför tyckte jag att det kunde vara roligt att träffas utanför och lära känna varann som har fått barn ungefär samtidigt:)
    ja precis. går allt bra med lilla Loa då? äter, sover å bajsar? =) och mår du bra efter snittet?
  • LindaJEA

i lördags morse föddes vår lilla Thilde! =) alla mår toppen och allt gick så bra.

nån mer som fått än?

• cheeryn1
    LindaJEA skrev 2013-04-15 21:36:20 följande:
    i lördags morse föddes vår lilla Thilde! =) alla mår toppen och allt gick så bra.

nån mer som fått än?
    Vad roligt för dig!! Men vem är du då?Skäms
  • cheeryn1

Hej allihopa!
    Nu borde det finnas fler som har fått barn, om det är någon som skulle vilja träffas och prata om och med bebisarna så skulle iaf jag tycka det var kul!
    Hoppas det har gått bra med allas förlossningar! 

• LindaJEA
    cheeryn1 skrev 2013-04-16 08:13:37 följande:
    Vad roligt för dig!! Men vem är du då?Skäms
    tyckte att jag såg dit på lindex för nån vecka sen tror jag. jag vet ju vem Roger är. du kanske känner igen mig när du ser mig. jag vet inte.

ja nu borde fler fått barn här inne tycker jag!
Svar på tråden BF Mars 2013- Gävle