Åhh, stort grattis =D jobbigt med överstimuleringrn men underbart att ni lyckades på första försöket. Vilken metod använde ni er av? :) Hoppas på att vi kanske också kan få ha den turen och lyckan för en gångs skull och lyckas på första försöket men verkar ju nästan för bra för att vara sant :) Men tack för att du gav mig lite nytt hopp nu när jag ruvar :) jag får ont när jag anstränger mig. Även om jag går långsamt så är det jätte tufft att gå ut med hundarna, gör ont efteråt när jag varit på promenad. Men så fort jag ligger ner och vilar så känns det mycket bättre. Men min buk är verkligen svullen, bara nertill, ser gravid ut säger min sambo så är rädd att bli överstimulerad
Hanahg skrev 2014-05-09 07:59:45 följande:
hej! Jag har också gått via sophiahemmet för ivf behandling, och även jag har endometrios. Först gjorde vi två misslyckade införingar på fertilitetsavdelningen, men sen blev jag gravid på första ivf försöker, är nu i vecka 7 och hoppas på allt allt ska gå bra. Jag har dock blivit överstimulerad sen ägguttaget och har stor sängliggandes i över en månad. Jag har även fått tömma buken på vätska ett x antal gånger o har även fått vätska i lungorna. Mina äggstockar e svullna och än så länge bara elände men dom tar bra hand om mig på Sophia o jag går dit nästan dagligen på kontroller. Lycka till!