Någon med BF i Juli?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
Ville bara titta in och säga att min flicka föddes den 10 juli, 12 dagar före BF. Trots att jag var förstföderska gick det otroligt snabbt. Vattnet gick klockan 07.15 och hon var ute 13.52. Krystade bara i 7 minuter! Det var otroligt intensivt då jag inte fick någon vila mellan värkarna men gud vilken känsla när jag fick upp henne på bröstet! 2517g lätt och 46cm lång! Allt har gått otroligt bra efteråt också och man undrar ju vad livet innan barn var?
Lycka till nu allihopa, vet att den sista tiden känns utdragen men försök verkligen att vila upp er och njuta av ensamtid med era respektive! <3
Ville bara titta in och säga att min flicka föddes den 10 juli, 12 dagar före BF. Trots att jag var förstföderska gick det otroligt snabbt. Vattnet gick klockan 07.15 och hon var ute 13.52. Krystade bara i 7 minuter! Det var otroligt intensivt då jag inte fick någon vila mellan värkarna men gud vilken känsla när jag fick upp henne på bröstet! 2517g lätt och 46cm lång! Allt har gått otroligt bra efteråt också och man undrar ju vad livet innan barn var?
Lycka till nu allihopa, vet att den sista tiden känns utdragen men försök verkligen att vila upp er och njuta av ensamtid med era respektive! <3
Stort grattis!!!
Jag hade bf igår så här går vi också och väntar och längtar, fast nu när man passerat bf så kan det hända närsom
Vi fick också vår flicka 10 juli! :D
Grattis till er tjejer!
Då är våra små födda samma dag! Grattis!
Vad kul med fler som är samma dag. Hur går det för er och era små? Här går det bra. Redan vart iväg med husvagnen några dagar till gtbg. Hemma nu npgra dagar för ska väga lill pojken då han gick ner lite mycket i vikt och vi vart tvugna att mata massa. Jag ger ersättning då amning inte funkade alls. Kunde inte amma de andra två heller. Sover era bebisar mycket??
Här har vi "lyxliv" än så länge.
Lillan äter jätte bra (ammar) sover kanon och bajsar och kissar som bara den!
Hade en period då det var mycket gråt, insåg sen att det var i samband med att jag använde amningsnapp, INGET jag rekommenderar.
Men nu är allt som sagt lyx.
Sover ca 14+ per dag'
Tack! Vad roligt med samma datum :)
Här går allt bra med amningen och hon sover väldigt mycket haha. Men när hon är vaken är hon väldigt uppmärksam och pigg :)
Avis på er som fått bebis redan! :/ längtar så mycket nu. Bf+2 imorn..
Fick min lilla prins den 15 Juli :) 12 dagar före BF :)
Grattis!! :)
Fick min lilla prins den 15 Juli :) 12 dagar före BF :)
Tack! :) Alla mår kanon:)