• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • väntar i evigheter

Jag kan inte säga säkert om jag kan. Stora pojken ska till mormor och morfar och vi ska gjuta golv och riva tapeter och lite annat smått och gott. Men om det blir en träff så bestämmer jag mig i sista stund beroende på hur bra det går med renoverandet.

• pluvdo

Är det någon som vill gå med sonen (4½ år) och mig till lek- och buslandet i eftermiddag eller imorgon?

• Stina

Vi är upptagna med annat, tyvärr. Det får bli en annan gång i stället.

Att det ska vara så svårt att få till någon tid som passar!

• lillaankan

Min rygg har inte blivit bättre än så jag orkar nog inte med lek och buslandet. Men det hade vart kul en annan dag.

• lillaankan

Hej, jag tänkte gå till biblioteket med barnen. Är det någon som har lust att följa med?

• JejjeH

Hej alla! Nu har någon slags vardag anlänt hos oss. Vore kul att träffas någon dag! Nån som är sugen?

• JejjeH

Hej! Vilken tid hade du tänkt? Egentligen är helg fortfarande lite reserverat till hela-familjen-tid men jag kanske kan leja ut lillkillen till pappa så kan jag och stora killen komma å leka med er. Om du tänkt nåt m barn förståss! :)

• Milky

Vilken tid som helst skulle passa, föredrar du någon speciell?

• Milky

Hej!

Förlåt att jag inte svarat, det blev en intensiv helg och nu ska dotterns andra mamma ha henne idag söndag. Hoppas vi kan ses en annan dag.

• Milky

Hej!

Förlåt att jag inte svarat, det blev en intensiv helg och nu ska dotterns andra mamma ha henne idag söndag. Hoppas vi kan ses en annan dag.

• rollercoaster

Jag vill ju också vara med här. Är föräldraledig med en tremånaders och har en fyraåring och en sexåring varannan vecka. Nu var det visserligen ett tag sedan det var någon aktivitet i den här tråden men det kanske finns någon kvar som vill hitta på något i höstrusket?

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg