• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • Gweny

Ia84 och zoloo>>Grattis till er!

Käroljan>> men fy vad jobbigt. Hoppas det ändå är något!!

• kärolajnan

Tack alla ni som stöttat mig här.

Tyvärr är det missfall jag har. Testade negativt igen och blöder en hel del..

Nu när det sista försöket är över tänker jag lämna ivf-trådarna här på familjeliv. Ni får jättegärna följa vårt kommande äventyr i min blogg.

Kramar

• Gweny

Käroljan>> nej vad tråkigt, beklagar!!

Jag följer din blogg redan, önskar er all lycka till på eran färd!

• Gweny

Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!

• trina

Plussade imorse! Trodde aldrig det skulle hända oss!! Men på fjärde insättningen verkar det gått vägen! Har testdag på fredag egentligen, men kunde inte hålla mig. RD 11 idag!

• Malinka87

Äntligen ljus i våran tunnel efter 4 jobbiga år. Våran 2:a IVF gav ett positivt test förra veckan och vi är fortfarande i CHOCK och jag vågar såklart inte jubla riktigt än, men är överlycklig. Ska tillbaka till SU den för 27/7, då för UL. Vart vi än är någonstans i våra behandlingar kämpar vi vidare. Jag hoppas och önskar er alla en rofylld sommar!

• Happyland

Oj, vad många frågetecken det blev. Gjorde en smiley...

Själv är jag inne på tredje och sista försöket. Var på SU idag och kollade äggblåsorna. Blir ÄP nästa vecka.

• trina

Är i v17 nu och väntar med spänning på rul i oktober :) Har fortfarande inte förstått att vi lyckades! Även om jag ibland tyckte mig veta bättre än sahlgrenska så måste jag ge dem cred för att de faktiskt vet vad de pysslar med, annars hade man inte suttit här med en rund mage! Idag var första gången en främling frågade mig om jag var gravid, det kändes helt fantastiskt!

Jag hoppas att ni som fortfarande kämpar kommer få känna samma glädje, oavsett om vägen går via ett biologiskt barn eller inte. Kämpa på, när det är som mörkast så ser man tillslut ljuset i tunneln!

• zoloo

Det har åxå gått bra för oss (peppar peppar...) är i v20 nu och är såå glad för att ivf finns och att de är så grymma på de dem gör.

Ni som kämpar, håll ut och lycka till??

• Ia84

Jag hoppade över kön på sahlgrenska när vårdgarantin gick ut o gick till carlanderska istället. Lyckades på första försöket. Går in i vecka 19 imorgon. RUL om en dryg vecka, längtar. Önskar er alla lycka till!!

• Happyland

Stort grattis till er som lyckats bli gravida! Så härligt! ????

Såhär inför tredje och sista sista försöket är jag kraftigt desillusionerad, särskilt som jag gjort tre försök med fyra FET tidigare i livet utan graviditet.

Hoppas så hårt ändå! Hoppet är det sista som överger en människa. Kan jag skriva under på. Lycka till med era bebisar och magar! ????

Kram på er!

• Happyland

Ursäkta frågetecknena, ser ju helt galet ut!

Gör glada smileys men blir frågetecken av ngn konstig anledning!

• Gweny
    Happyland skrev 2015-09-11 15:27:47 följande:

Hur har det gått för er tjejer som skrev i våras i den här tråden? ????

Här har det inte gått bra tyvärr. På måndag är det dock dags för insättning. Vårt 2a FET.

Hoppas nu på att vi bägge ska lyckas, happyland!
  • Happyland

Då är vi några kämpar kvar!

Stort lycka till, Gweny, håller tummarna för vår tur nu!

Kram!

Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15