• lkmw

BF i november

Hej!

Vi väntar vårt första barn, och det är beräknat till början av november. Jag är den första av mina vänner som ska ha barn så tänkte att det hade varit kul att prata med andra som har BF ungefär i samma period, gärna i Malmö :) Det är ju så mycket som snurrar runt i huvudet på en.

Hör gärna av er!

• Svar på tråden BF i november
  • palmskan
    Helgesson87 skrev 2016-09-22 14:50:09 följande:

Någon mer som fått problem med karpaltunnelsymtom? Blir tokig :'(

Jag har fått det nu bara några dagar innan planerat KS, så drygt! Men gick till arbetsterapeut och fick skenor på en gång så man har det gjort även om det med största sannolikhet släpper efter bebis kommit ut.
  • palmskan
    pewwelin skrev 2016-11-18 13:36:46 följande:

Hur går det för alla?

är på bf + 6 idag och verkar inte hända nånting direkt. Fick en hinnsvepning igår, men har ej känt av något.

Det är himla tungt nu! Måste vara tungt att ha gått över tiden också. Jag har ju iallafall ett definitivt datum i och med planerat snitt, har egentligen 9 dagar till bf men bebis kommer ut på tisdag senast.
  • lkmw
    pewwelin skrev 2016-11-18 13:36:46 följande:

Hur går det för alla?

är på bf + 6 idag och verkar inte hända nånting direkt. Fick en hinnsvepning igår, men har ej känt av något.

Vår pojke kom i tisdags 4 dagar efter BF ???? Allt har gått bra och ny bara njuter vi.

Hoppas det sätts igång för er snart också, segt att vänta
  • Beengaah91

Våran lilla dotter kom typ 2 veckor innan bf :) Hon kom den 14e Nov ist för den 25e :) Allt har gått bra :) Nu njuter vi bara :)

• palmskan

Vår pöjk kom för två dagar sedan nu :) stor och stark berömmer barnmorskorna, vägde in på 4,7 kg :')

• Anonym Mamma1

Jag hade bf 24/11.. men fortfarande ingen bebis!

Har haft molvärk under istort sett hela natten, avtagit under morgonen/ dagen.. kommer och går lite nu. Hoppas det sätter igång snart!

Jobbigt när man inte vet om det är ett tecken att nåt är på g eller om kroppen spökar..

• Fnutte

Är det första barnet, eller har ni barn sen tidigare? Jag har en son som kom på bf därför har jag varit så inställd på att inte gå över..

• Helen3

Gick över två dagar med dottern men känns inte som att det kommer nån bebis imorgon. Ska på bedömning om igångsättning men antar de inte gör det samma dag om det blir aktuellt

• Fnutte

Åh, bedömning redan? Jag har inte nästa besök hos bm förrän på bf+11 och då var min son som föddes på bf ändå jättestor. Inte sugen på att föda en 5-kilos..

Svar på tråden BF i november