• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Anonym (frank)
    Anonym (fel) skrev 2017-08-29 09:53:06 följande:
    Kul för dig, men ingen av er har svarat på varför man öht behöver hålla något som enligt er är så bra och harmlöst hemligt för sin partner?
    Att det är hemligt är ju själva förutsättningen för att det är harmlöst. 
  • Anonym (fel)
    Anonym (frank) skrev 2017-09-11 02:44:45 följande:
    Att det är hemligt är ju själva förutsättningen för att det är harmlöst. 
    Så du medger alltså att så fort den inte längre är hemlig så är den skadlig?
    Vad konstig hittils har du ju påstått att det du gör är bara bra för alla. 
  • Anonym (frank)
    Anonym (fel) skrev 2017-09-11 23:24:48 följande:
    Så du medger alltså att så fort den inte längre är hemlig så är den skadlig?
    Vad konstig hittils har du ju påstått att det du gör är bara bra för alla. 
    Bra läsförståelse... Visa mig gärna var jag sa det. 
    Det jag säger är att så länge det inte kommer fram skadar det ingen. Det är allt.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (frank) skrev 2017-09-12 04:14:54 följande:
    Det jag säger är att så länge det inte kommer fram skadar det ingen. Det är allt.
    Men när det kommer fram kommer det skada att det hållits undan så länge. Tiden gör inte saker bättre i detta fall. 
  • Anonym (fel)
    Anonym (frank) skrev 2017-09-12 04:14:54 följande:
    Om du skriver att "så länge det inte kommer fram så är det harmlöst" så bekräftar du samtidigt att det ÄR skadligt om det kommer fram.
  • Anonym (frank)
    Anonym (fel) skrev 2017-09-12 10:48:35 följande:
    Om du skriver att "så länge det inte kommer fram så är det harmlöst" så bekräftar du samtidigt att det ÄR skadligt om det kommer fram.
    Ja det är väl alldeles självklart? Det är ju därför jag INTE berättar. 
  • Anonym (A Chigurh)
    Anonym (fel) skrev 2017-09-10 21:18:21 följande:

Det där resonemanget fungerar säkert bra i din egen lilla "värld". När sanningen kommer fram (vilket jag för din frus skull hoppas den gör snarast möjligt) Kommer sjögurkan få en helt annan användning. Jag hoppas att du då delar med dig av alla dina djupa tankar som du så gladeligen delar med dig av här med henne med så hon får bättre förståelse för vilken poet och filosof hon hela tiden levt med utan att veta det.

"Lilla värld".......!

Min herre....vad tycks var jäkla SVÅRT att underförstå i mitt agerande i dubbel njutning ?? Att så att jag lyckas undanhålla sanning som aldrig kommer Damen till vetskap, dina omtänksammaste önskningar till trots betyder att Sjögurkan dinglar DUBBELT ner och upp.

Så sker inte att sanning förtäljs och OM så görs har jag kort i rockärmen som spelas. Tonen Ni använder er av doftar avund, är det rätt......??
  • Anonym (fel)
    Anonym (A Chigurh) skrev 2017-09-14 15:04:57 följande:
    "Lilla värld".......!

Min herre....vad tycks var jäkla SVÅRT att underförstå i mitt agerande i dubbel njutning ?? Att så att jag lyckas undanhålla sanning som aldrig kommer Damen till vetskap, dina omtänksammaste önskningar till trots betyder att Sjögurkan dinglar DUBBELT ner och upp.

Så sker inte att sanning förtäljs och OM så görs har jag kort i rockärmen som spelas. Tonen Ni använder er av doftar avund, är det rätt......??
    Fast varför vill du undanhålla din enorma talang för din fru, hon borde ju bara bli glad och stolt över vilken fantastisk man hon har, eller?

Nej, det är absolut inte rätt, vissa värdesätter andra saker högre än sin sjögurka och sitt ego.
  • Anonym (Orerare)
    Anonym (A Chigurh) skrev 2017-09-14 15:04:57 följande:

"Lilla värld".......!

Alldeles oavsett innehållet i dina inlägg har du en språkbehandling som lämnar mycket i övrigt att önska.

Du använder språket på ett sätt du inte behärskar. Resultatet blir att det är svårt att uppfatta dina inlägg som seriösa. Jag uppfattar dem som skrivna av en person som vill framstå som begåvad. Men i praktiken får det motsatt effekt.

För övrigt anser jag otrohet i alla dess former vara förkastligt.
  • Robert 832

Har varit men inte längre. Det är svårt att hitta rätt.

Dock har jag inget emot att vara andra mannen åt kvinnor.

Min nuvarande är helt med på noterna så länge jag ber om lov varje gång.

• Anonym (A Chigurh)
    Anonym (fel) skrev 2017-09-14 15:09:42 följande:

Fast varför vill du undanhålla din enorma talang för din fru, hon borde ju bara bli glad och stolt över vilken fantastisk man hon har, eller?

Nej, det är absolut inte rätt, vissa värdesätter andra saker högre än sin sjögurka och sitt ego.

Skärp till dig "fel" och lyssna hur du LÅTER....!!

Det undanhålles Damen det som äro viktigt för manligheten. Hon är STOLT över det om lyckligt ovetandes......ska det vara svårt ?? Vilken stolle som helst vet din MORAL inte spelar in något skvatt. Simpel lustar har mening för simpel karl. Åren ligger mig bakom och min Dam (och Jag) är stolta men det är spelet som spelas. Hon åldras hon med (snabbt lovar jag dig)

Min Sjögurka är inte värdesatt av den älskarinna eller Damen MEN det är att jag lyder order. Du vet "fel" att ålderns höst ger stundom (sviktande) Sjögurka en reserv. Prova på du med få massage i rektum och prostata på OSS gubbar är gudars skönt. Älskarinnan min är bättre än Damen på't.

EGO ??.....är icke ego att Damen min får använda strap on. Då tror hon det vara fröjd, då fortsätter min viktiga (egoistisk) träff med fruntimmer två. Vinnare äro alla. Håller min bäste broder icke med.....??

Mvh //Broder A
  • Trakari

Otrogna är djur dem drivs av sina lustar och inte av respekten för sin partner och sitt förhållande.

• Anonym (Arne)
    Trakari skrev 2017-09-17 12:02:49 följande:

Otrogna är djur dem drivs av sina lustar och inte av respekten för sin partner och sitt förhållande.

Vi män är nog som djur. Därför älskar våra kvinnor oss.
  • nevermind
    Trakari skrev 2017-09-17 12:02:49 följande:

• Anonym (fel)
    Anonym (Arne) skrev 2017-09-29 06:04:53 följande:
    Vi män är nog som djur. Därför älskar våra kvinnor oss.
    Det lustiga är dock att dessa sk djur brukar smyga med sitt djuriska beteende, hemma är de små hamster som springer runt runt i sitt hjul, hos älskarinnan drar de på sig lejonpälsen och låtsas vara vilda bara ingen ser dem så. Sen när honan hemma i boet får reda på deras "fritidsaktiviteter" så åker lejonpälsen av fort som ögat och de kryper och piper som de hamstrar de egentligen är.

Ett riktigt lejon som är ett lejon av naturen och står för det öppet finns det säkert många som beundrar.  En hamster som i smyg låtsas vara lejon tror jag de flesta tycker är rätt patetiska.  
Svar på tråden Är du otrogen?