Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Det där resonemanget fungerar säkert bra i din egen lilla "värld". När sanningen kommer fram (vilket jag för din frus skull hoppas den gör snarast möjligt) Kommer sjögurkan få en helt annan användning. Jag hoppas att du då delar med dig av alla dina djupa tankar som du så gladeligen delar med dig av här med henne med så hon får bättre förståelse för vilken poet och filosof hon hela tiden levt med utan att veta det.
"Lilla värld".......!
Min herre....vad tycks var jäkla SVÅRT att underförstå i mitt agerande i dubbel njutning ?? Att så att jag lyckas undanhålla sanning som aldrig kommer Damen till vetskap, dina omtänksammaste önskningar till trots betyder att Sjögurkan dinglar DUBBELT ner och upp.
Så sker inte att sanning förtäljs och OM så görs har jag kort i rockärmen som spelas. Tonen Ni använder er av doftar avund, är det rätt......??
Har varit men inte längre. Det är svårt att hitta rätt.
Dock har jag inget emot att vara andra mannen åt kvinnor.
Min nuvarande är helt med på noterna så länge jag ber om lov varje gång.
Fast varför vill du undanhålla din enorma talang för din fru, hon borde ju bara bli glad och stolt över vilken fantastisk man hon har, eller?
Nej, det är absolut inte rätt, vissa värdesätter andra saker högre än sin sjögurka och sitt ego.
Otrogna är djur dem drivs av sina lustar och inte av respekten för sin partner och sitt förhållande.
Otrogna är djur dem drivs av sina lustar och inte av respekten för sin partner och sitt förhållande.