• Bohemstina

Gå utan Bh

Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :) 

• Svar på tråden Gå utan Bh
  • Anonym (anonym)

Jag tycker det är sexigt när ni går utan behå

• Anonym (Jag)

Jag var den första i klassen som kom in i puberteten vid 8-9 års ålder. Fick dessvärre också de största brösten, haft D-kupa sen dess. Alltid tyckt det varit jobbigt (är 50 nu) och alltid tvingats ha bh i tid och otid. Hade så gärna velat ha B-kupa istället, tittar fortfarande beundrande på tjejer som kan klä sig precis hur de vill. Jag är rätt begränsad i vad jag kan ha (som jag fortfarande tycker är någorlunda snyggt).

Enda fördelen är att många män uppskattar mina tuttar, men som sagt hade jag gärna haft mindre ändå. Och kunnat gå utan bh ibland.

• Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Anonym (anonym) skrev 2025-07-14 09:09:07 följande:

Jag tycker det är sexigt när ni går utan behå

Bra, då slipper jag känna mig ful när jag går ner till affären och trott att ett tight linne ska dölja mina guppande bröst men märker på vägen att de guppar ändå.
    Känner mig verkligen inte fin då.
  • Kontakt
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2025-07-17 00:02:08 följande:
    Bra, då slipper jag känna mig ful när jag går ner till affären och trott att ett tight linne ska dölja mina guppande bröst men märker på vägen att de guppar ändå.
    Känner mig verkligen inte fin då.
    Jag är nog inte ensam om att tycka att det är ett extra plus när det guppar? 
  • Anonym (Amanda21)

Har alltid haft stora bröst. De började växa tidigt och snabbt. Hade jättekomplex för det förut. Speciellt när alla andra hade små eller inga alls. Redan då hade jag C-kupa. Hade D-kupa i 6an och F i 8an. Då var det inte tal om att gå utan bh men nu gör jag gärna det och jag bryr mig inte om de hänger och slänger. Varma dagar kan det va lite jobbigt. 

• Anonym (J)
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2025-07-08 10:01:08 följande:
    Jag blir lite avundsjuk måste jag erkänna. Tycker det är så snyggt och man kan ha vilka extrema urringningar som helst utan att det ser konstigt ut!
    Hade 75 b när jag började använda bh ibland. Då var jag kanske 13-14 men minns ändå hur bekvämt det var jämfört med senare. Fast då hade jag inga extrema urringningar, så bekväm var jag inte i den åldern:/
    Stora urringningar kan man inte ha om man har små. De sitter så dåligt så, urringningen är längre ner och det blir fladdrigt som om det är gjort för de som har stora. Man får ju ingen urringning med små i princip. Jag tycker inte det är så kul iallafall. Det är då man tar fram sin super push up bh. jag har 75A/B.
  • Anonym (J)

Men visst är det skönt att gå utan. 

• Anonym (B-Kupa)
    Anonym (J) skrev 2025-07-17 09:49:38 följande:

Men visst är det skönt att gå utan. 

Det är helt klart skönast att inte ha en behå på sig 
  • Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Anonym (J) skrev 2025-07-17 09:49:08 följande:
    Stora urringningar kan man inte ha om man har små. De sitter så dåligt så, urringningen är längre ner och det blir fladdrigt som om det är gjort för de som har stora. Man får ju ingen urringning med små i princip. Jag tycker inte det är så kul iallafall. Det är då man tar fram sin super push up bh. jag har 75A/B.
    Där sa du några saker som jag aldrig ens tänkt på.

Vilken aha-upplevelseSkrattande
  • OlleSQ

Förlåt?

thefashiontag.com/wp-content/uploads/2015/01/plunging-necklines-looks-streetstyle.jpg

• Anonym (Nejtack)

Nej tack, jag vill inte ha äckliga män stirrandes på mina bröst. Dessutom är det inget de förtjänar att se då jag är för sexig för dem.

• Anonym (Orimligt)
    Anonym (Nejtack) skrev 2025-07-17 13:23:49 följande:

Nej tack, jag vill inte ha äckliga män stirrandes på mina bröst. Dessutom är det inget de förtjänar att se då jag är för sexig för dem.

du verkar ha orimligt gott självförtroende?.!

• Anonym (B-Kupa)
    Det kan man vist ha
Svar på tråden Gå utan Bh