Gå utan Bh
Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :)
Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :)
Skönast med BH.
Jag tycker det är sexigt när ni går utan behå
Jag var den första i klassen som kom in i puberteten vid 8-9 års ålder. Fick dessvärre också de största brösten, haft D-kupa sen dess. Alltid tyckt det varit jobbigt (är 50 nu) och alltid tvingats ha bh i tid och otid. Hade så gärna velat ha B-kupa istället, tittar fortfarande beundrande på tjejer som kan klä sig precis hur de vill. Jag är rätt begränsad i vad jag kan ha (som jag fortfarande tycker är någorlunda snyggt).
Enda fördelen är att många män uppskattar mina tuttar, men som sagt hade jag gärna haft mindre ändå. Och kunnat gå utan bh ibland.
Jag tycker det är sexigt när ni går utan behå
Har alltid haft stora bröst. De började växa tidigt och snabbt. Hade jättekomplex för det förut. Speciellt när alla andra hade små eller inga alls. Redan då hade jag C-kupa. Hade D-kupa i 6an och F i 8an. Då var det inte tal om att gå utan bh men nu gör jag gärna det och jag bryr mig inte om de hänger och slänger. Varma dagar kan det va lite jobbigt.
Men visst är det skönt att gå utan.
Men visst är det skönt att gå utan.
Förlåt?
thefashiontag.com/wp-content/uploads/2015/01/plunging-necklines-looks-streetstyle.jpg
Nej tack, jag vill inte ha äckliga män stirrandes på mina bröst. Dessutom är det inget de förtjänar att se då jag är för sexig för dem.
Nej tack, jag vill inte ha äckliga män stirrandes på mina bröst. Dessutom är det inget de förtjänar att se då jag är för sexig för dem.
du verkar ha orimligt gott självförtroende?.!