• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • molly50
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:50:29 följande:
    Vaddå tvärtom? Ja, ett misstag
    Ett misstag du gjorde flera gånger?
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:52:44 följande:
    Det var inte planerat. Jag gillar inte att ljuga men man måste ibland för skydda dom man älskar 
    Den enda du skyddar med att ljuga är dig själv. 
  • molly50

Jag tycker att TS verkar bekant från tidigare trådar med liknande ämne.
    Även den gången hade TS legat med sin vän men då inte blivit gravid.
    Man får känslan av att detta kan vara samma TS,med lite dålig fantasi vad gäller trådämnen. 

• Anonym (Gunnar)
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-26 12:22:57 följande:
    Ska jag sluta svara honom eller vad menar du? Nja, jag ville det. 
    Ah du vill spela dum också, vad får du ut av att driva denna tråd?
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (Gunnar) skrev 2023-11-26 18:02:26 följande:
    Ah du vill spela dum också, vad får du ut av att driva denna tråd?
    Spela dum? Nej du skrev rätt otydligt så jag förstod tyvärr inte. 

Du svarar ju själv i tråden, så du driver den lika mycket.
  • 19mark82
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 06:06:03 följande:
    Som jag skrev tidigare..Jag är inte arg.

Tycker bara ni är löjliga som drar upp hur NI tror att man skriver på svenska. när det inte handlar om det alls i den här tråden..Det är helt OT=Of Topic!
    Eller förstår ni inte att man inte ska skriva OT. over and over här?

Vill ni diskutera svenska språket så starta en egen tråd för det istället.

även med engelska verkar du suga hårt, det stavas OFF TOPIC, inte OF TOPIC.😣

• Anonym (Tipsaren)

Du skulle kunna be mannen som du har varit otrogen med att göra ett faderskapstest när barnet är fött. Trots att du är rädd för att ta upp ämnet med honom får man väl förmoda att han också undrar vem pappan är.    

• Anonym (Gbg)
    Anonym (Tipsaren) skrev 2023-11-27 03:20:52 följande:

Du skulle kunna be mannen som du har varit otrogen med att göra ett faderskapstest när barnet är fött. Trots att du är rädd för att ta upp ämnet med honom får man väl förmoda att han också undrar vem pappan är.    

Förhoppningsvis märker / anar han ju ändå att hon varit otrogen. Hoppas det kommer fram.
  • Anonym (J2)

Det finns nog ingen gravid, så här blev nog inga barn gjorda och tur är väl det!

• Anonym (Gbg)
    Anonym (J2) skrev 2023-11-27 06:41:37 följande:

Det finns nog ingen gravid, så här blev nog inga barn gjorda och tur är väl det!

Man kan ju hoppas på det 
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-25 22:43:04 följande:
    Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
    Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?

Ja just det interpunktion!
    Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.

Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
    För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?

Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
    För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
    Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..

Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
    Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag!
    Jaså, var vänlig och berätta var jag stavat fel eller byggt en mening felaktigt.
    Det vore intressant.
    Speciellt när det kommer från en som skriver som ett lågstadiebarn.
  • Anonym (bor i skogen och har svans)
    molly50 skrev 2023-11-26 17:36:42 följande:

Jag tycker att TS verkar bekant från tidigare trådar med liknande ämne.
    Även den gången hade TS legat med sin vän men då inte blivit gravid.
    Man får känslan av att detta kan vara samma TS,med lite dålig fantasi vad gäller trådämnen. 

Känner oxå igen det.

Men lite kvalitet måste man väl få kräva även från trollen? Flört
  • Anonym (bor i skogen och har svans)
    Anonym (J2) skrev 2023-11-27 06:41:37 följande:

Den enda som blev gravid var nog fröken höger.Flört
  • molly50
    Anonym (bor i skogen och har svans) skrev 2023-11-27 18:20:01 följande:
    Känner oxå igen det.

Men lite kvalitet måste man väl få kräva även från trollen? Flört
    Ja,det är klart. Åtminstone byta ämne. Flört
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan