Hejasommaren skrev 2025-07-09 06:34:03 följande:
Gullig du är som hänger kvar i tråden och visar omtanke för oss andra. Hur mår du? något tidigt VUL inbokat eller liknande?
jag hade ljusrosa flytning även under dagen igår, inte alltid utan typ var tredje toabesök. I morse när jag vaknade var tempen fortsatt hög men liiite mer ljusröd i färgen stor som en femkrona. Alltså på ett sätt känns det som att det lika gärna kan vara mellanblödning inför kommande mens men tempen är ju kvar på hög och hoppet är det sista som överger en? Är väl på runt ÄL+9-12 idag så jag bör ju nästan kunna börja testa men idag åker vi iväg med sambons föräldrar så bättre att jag testar på söndag när vi är hemma igen om mensen inte dyker upp medan vi är borta?
Såklart! Jag tror att jag är så inställd på missfall att jag snart räknar med att köra igång en till Letrozol-kur.. snacka om hjärnspöken. Ja, har fått ett tidigt VUL inbokat den 21 juli! Mår bra, känner ingenting mer än ömma bröst och lite molvärk. Och så är det väl oron som är det största bekymret - vaknar flera gånger per natt och kollar om jag börjat blöda, får alltid lite stresspåslag när jag ska kissa ifall det kommer blod osv..
Ja, det är svårt att veta men det låter väl som en god plan att testa på söndag när ni är tillbaka hemma! Nu är det ju omöjligt att jämföra cykler och så, men jag plussade på ÄL+12.. så det finns hopp!