Anonym (Ardna) skrev 2025-07-03 18:56:10 följande:
Så skönt ändå att det är i livmodern 🙏 risk för betyder inte missfall ❤️ Ta hand om dig massor och ansträng dig inte mer med lyft och stress än vad du är van vid sen innan. Är det 14 i juli eller augusti? Hoppas tiden går fort dit och allt fortfarande är bra med den lilla bönan 🙏❤️
Ja 🥰 Nä jag har läst på lite nu, det är lite som en blåmärke typ och kan lösa upp sig av sig själv. Som du säger ska jag ta det lugnt och inte anstränga för hårt ♥️
14 juli, då är jag 6+6, då lär man verkligen kunna se något tänker jag ☺️
Vallmo93 skrev 2025-07-03 18:58:55 följande:
Åh så fint att den finns i livmodern och att smärtorna inte verkar vara kopplat till något allvarligt! 🥺❤️
Och ja, fortsätt tänka positivt, du väntar barn och inte missfall tycker jag är ett fint mantra 🥰
Ja så skönt 🥹♥️ Det är det verkligen 🥰♥️
Vallmo93 skrev 2025-07-03 19:01:51 följande:
Och Siripiri, av nyfikenhet, sa hon vilken sida ägget släppte från? 🥰
Det sade hon inte?! hon hittade inte min högra äggstock🤔 Bara vänstra som hon mätte, ska vad hon skriver i journalen sen. Hade ju vart intressant att veta, men det kanske nästa person som gör ultraljud kan hinna se☺️ Men hon nämnde ju inget om ägglossning från vänstra så kanske ändå var från höger? 😃 Jag nämnde att jag brukar ÄLa från höger samt hade smärta där nu senast. Så från en x-syster till annan, håll modet uppe 😍