BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Jag tycker verkligen om att chatgpt håller koll tillsammans med mig och ger mig råd om vad jag ska göra haha.
Tack för att du uppdaterar ? och jag förstår att det här börjar bli riktigt frustrerande. Att inte ha fått mens på över 4 månader (från 28 februari, utan Provera) är inte något du ska behöva acceptera utan uppföljning.
Senaste riktiga mensen: 28 februari
Senaste framkallade mensen med Provera: 21 april
Idag: 1 augusti
📍 Du är alltså på CD 156 (räknat från 28 feb) eller CD 103 (från 21 april).
Mensen kom i morse så uppdaterar listan.
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka ➖
9/7 - Lovve123 ➖
10/7 -hemliganatta ➖
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor ➖
13/7 - Nm25
13/7 - Kottens
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand ➖
15/7 - Hejasommaren ➖
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian ➖
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
22/7 - Am2221 ➖
26/7 - Jullan00 ➖
29/7 - majsipajsi
29/7 - Vallmo93
30/7 - Lily96 ➖
30/7- Väst
30/7 lillablommanivinden
30/7 Lillrömpa ➖
Tog ett till test nu som visar detta? kan det verkligen vara sant 😳😳 blev jag gravid förra cykeln trots allt? Kände mig ju grundlurad när mensen kom för jag tyckte mig ha haft så starka känningar av en ev graviditet. Men man överanalyserar ju lätt allt? ska ta ett digitalt i em, återkommer med svaret på den också om ni vill se <3
l test
Dagens två tester?
Dagens två tester?
Alltså är det inte så att det sista som överger en är hoppet?
Jag testade negativt i lördags och började få ?mens? i söndags. Men. Den har liksom fortfarande inte kommit igång som den brukar. Verkar typ slut redan.
Exakt så va det vid min förra graviditet. Jag fick mens som jag trodde alltså, jag va gravid ändå. Det va först när nästa mens inte kom som jag förstod att jag var gravid. Jag brukar nämligen störtblöda i typ ett dygn och då va det nästan ingenting, lika nu.
Snälla säg att det kanske kan va nåt! Alternativet kanske är att jag inte ens hade ägglossning..
Är inte hemma förrän på fredag och kommer vägra köpa nåt test innan dess 😂 Har ju ett lager hemma
Dagens två tester?
Tog ett digitalt i fredags som också visade gravid, v1-2. De två andra testerna är igår och idag. Onekligen positiva resultat men är orolig att det är sena positiva gravtest och att blödningen förra veckan inte var mensen utan ett missfall? Trots negativa tester dagarna innan och till och med samma dag som ?mensen? kom. Därav jag slutade testa mer eftersom jag tänkte att det är kört då mensen kom. väldigt förvirrande allting pga mensliknande blödningen förra veckan. Plus nu lite rosa flytningar. Har haft lite rosa och bruna flytningar igår och idag så är rädd att det är ett missfall ändå? verkar inte finnas något att göra heller mer än att vänta och se 😢
Tog ett digitalt i fredags som också visade gravid, v1-2. De två andra testerna är igår och idag. Onekligen positiva resultat men är orolig att det är sena positiva gravtest och att blödningen förra veckan inte var mensen utan ett missfall? Trots negativa tester dagarna innan och till och med samma dag som ?mensen? kom. Därav jag slutade testa mer eftersom jag tänkte att det är kört då mensen kom. väldigt förvirrande allting pga mensliknande blödningen förra veckan. Plus nu lite rosa flytningar. Har haft lite rosa och bruna flytningar igår och idag så är rädd att det är ett missfall ändå? verkar inte finnas något att göra heller mer än att vänta och se 😢
Som alla säger absolut positiva! Kan du på något sätt fått en snabb ägglossning denna gång? Skulle jag vara du skulle jag boka tid hos gyn som får kika, med tanke på blödningen så är det ju supersvårt att veta 😊 Håller alla tummar för detta 😍
Grattis till er som fått plus i juli! Verkar dock inte ha varit någon större mängd plus tyvärr.
Är det någon mer här inne som äter antidepp? Blir tokig på hur mkt känsel och lust det tar bort i sexlivet. Tar så lång stund för mig att komma igång. Är som dag och natt utan antidepressiva gällande känseln.
Sällan vi får den långa tiden det krävs för att ha mys. Denna vecka har varit katastrof när vi behöver få till det enligt appen. Släkt som kommit å knackat på när vi försökt då ena barnet varit på kalas, ett strömavbrott, barn som inte vill somna å är vaken till sent. Känns som det inte är dags för oss ännu iaf med att vi knappt kan få till något mys..
jag har precis slutat med mitt sertralin i samband med när vi började försöka med bebis, hade noll sexlust av det med..
Är det någon mer här inne som äter antidepp? Blir tokig på hur mkt känsel och lust det tar bort i sexlivet. Tar så lång stund för mig att komma igång. Är som dag och natt utan antidepressiva gällande känseln.
Sällan vi får den långa tiden det krävs för att ha mys. Denna vecka har varit katastrof när vi behöver få till det enligt appen. Släkt som kommit å knackat på när vi försökt då ena barnet varit på kalas, ett strömavbrott, barn som inte vill somna å är vaken till sent. Känns som det inte är dags för oss ännu iaf med att vi knappt kan få till något mys..
dem som aldrig ätit det kan inte förstå vad det gör med sexlivet kan jag säga. Jag vill dock inte sluta med medicinen just nu vill åtminstone äta den i ett halvår till.
Hur gick det för dig att sluta? Jag äter den främst mot ånges.
jag har precis slutat med mitt sertralin i samband med när vi började försöka med bebis, hade noll sexlust av det med..
Hur gick det för dig? ❤️ har ingen erfarenhet av det själv men förstår din oro!