Hjälpa till med städ?
Var inbjuden på fest förra helgen. Sov där och nu har jag fått höra att de är upprörda över att jag inte erbjöd mig hjälpa till att städa innan jag drog.
Vad säger ni? Förväntar ni er att att städa efter någon annans fest?
Var inbjuden på fest förra helgen. Sov där och nu har jag fått höra att de är upprörda över att jag inte erbjöd mig hjälpa till att städa innan jag drog.
Vad säger ni? Förväntar ni er att att städa efter någon annans fest?
Att lägga orden i munnen som du gjorde, det är en tolkning, dock en felaktig en.
Och det är väldigt lustigt att du inte klarar av att fråga TS, och istället göra det som de som lägger orden i munnen att svara sig själva och i detta fallet ge sig på TS.
Att lägga orden i munnen som du gjorde, det är en tolkning, dock en felaktig en.
Och det är väldigt lustigt att du inte klarar av att fråga TS, och istället göra det som de som lägger orden i munnen att svara sig själva och i detta fallet ge sig på TS.
Varför är du så ojust mot TS, för finner den diskussionsteknik du hade där som svårt bedrövlig och lägga orden i munnen på TS och sen föra ett resonemang och se ned på TS på detta.
Är det något personligt du vill uppnå, man undrar detta och med tanke på hur lite du brydde dig om TS aldrig drog direkt och pga det inte ens stod alls och endast du som gjorde.
Vem gör sånt på det sättet, mycket märkligt.
Jo, du gör kom jag på.
Varför är du så ojust mot TS, för finner den diskussionsteknik du hade där som svårt bedrövlig och lägga orden i munnen på TS och sen föra ett resonemang och se ned på TS på detta.
Är det något personligt du vill uppnå, man undrar detta och med tanke på hur lite du brydde dig om TS aldrig drog direkt och pga det inte ens stod alls och endast du som gjorde.
Vem gör sånt på det sättet, mycket märkligt.
Jo, du gör kom jag på.
Försöker du inbilla dig att lägga orden i munnen på TS och påstå saker som ingen såg är just?
För det vore komiskt.
Medveten feltolkning och som användes sen till hoppa på TS.
Fakta tenderar vara den samma, vi vet det sedan innan det är ett problem för dig och tex med vattkoppor och massa andra tokiga saker du påstod i COVID-19 tex.
Kanske du ska be om ursäkt till TS istället?
Medveten feltolkning och som användes sen till hoppa på TS.
Fakta tenderar vara den samma, vi vet det sedan innan det är ett problem för dig och tex med vattkoppor och massa andra tokiga saker du påstod i COVID-19 tex.
Kanske du ska be om ursäkt till TS istället?
Ja, det var du som lade orden i munnen på TS och sen gick efter TS och berätta hur hemskt det var.
Oj, trodde du att jag prata om TS och COVID-19?

SÅ illa är det med dina "tolkningar" inser man nu
Kanske du ska be ursäkt till TS?
Ja, det var du som lade orden i munnen på TS och sen gick efter TS och berätta hur hemskt det var.
Oj, trodde du att jag prata om TS och COVID-19?

SÅ illa är det med dina "tolkningar" inser man nu
Kanske du ska be ursäkt till TS?
Nä, finns inget att diskutera med COVID-19 och denna fest, däremot finns det bra exempel på hur du får det ofta fel och aldrig ber om ursäkt för dessa felen.
Du vet en jämförelse och trend.
Kunde du inte förstå den simpla ens?
Finner det intressant att du "tolkar" och sen ger sig på TS med något som inte ens existerade.
Nä, finns inget att diskutera med COVID-19 och denna fest, däremot finns det bra exempel på hur du får det ofta fel och aldrig ber om ursäkt för dessa felen.
Du vet en jämförelse och trend.
Kunde du inte förstå den simpla ens?
Finner det intressant att du "tolkar" och sen ger sig på TS med något som inte ens existerade.
Det stod där där i hur COVID-19 kom in, läste du aldrig inlägget?
DU lade orden i mun på TS och sen försökte säga den var en dålig människa som inte hjälpte till.
Och det är så du gör när du "diskuterar".
Det här är ett städ.

Vad vill du ha hjälp med?
Det här är ett städ.
Det här är ett städ.