• Anonym (Sårad)

Mannen hade tinder

Skulle hjälpa honom med läxor runt 1 tiden ca och han laddade ner en ai app och det var problem med den, så vi skulle avsluta prenumeration på den.

Han kunde inte, så jag skulle hjälpa honom. Väl inne på prenumerationer ser jag tinder och att han haft tinder gold som prenumeration avslutades maj 2025.. Sen går in på hans snapchat och ser där massa tjejer varav en skickade han en snap till för 2 dagar sen. Samma dag han kom till mig. Samma dag han sa att mamma tjatar om när vi ska gifta oss, att det är synd om mig som väntar. Samma dag han kramar mig och säger han saknat mig och längtat att se mig. Några veckor innan säger "jag älskar dig mer och mer för varje dag".....
    Jag packade hans saker och gav honom hans kläder och skickade hem honom.
    Vi har varit ett par i 3½ år snart 4. 
    Jag är så äcklad och sårad :( vet inte vad jag ska göra. Hela min värld rasade samman. Vi skulle gifta oss och ha barn . Han var min dröm, allt det jag önskat mig i en man både utseendet, stil, personlighet, kärleksfull etc etc.
  • Svar på tråden Mannen hade tinder
  • Anonym (Sårad)

Alltså...
    Vi bor lite utanför Helsingborg. Ringde honom 18.00 för att meddela att han ska ringa när han är utanför eftersom portkod inte fungerar, då det är något fel med den sen igår kväll.
    Så sa han bara jaa... okej...  Helt seg. Så sa jag, du kommer väl?! 
    Ja. Men jag är i Malmö nu.
    Så sa jag bara  okej vet du vad? Ha det bra, ta hand om dig. Så sa han vänta. Så klickade. 
    Hade detta på känn  

• Anonym (M)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-04-29 23:15:52 följande:

Frågade om han varit otrogen. Han var tyst och sa nej. Så sa jag svara ärligt. Har du? I så fall när och vem?
    Då sa han, spelar det för roll när och vem? Jag har inte. Då sa jag, jag vet du har. Säg nu ärligt hur många gånger.
    Då sa han 2.
    Så sa jag okej... vem?
    Så skrattade han lite lätt och sa de heter Anna och Fluff ( hans smeknamn för mig (obs fiktiva namn) 

Har han varit otrogen med dig? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-04-30 19:38:58 följande:

Jag lagade så god mat. Pannbiffar med potatis, skysås och stekt lök. Åt halv biff och blev illamående och började kräkas. Mår skit.... är så trött också. Utmattad. 
    Det är valborg idag. Han är antagligen med sina vänner och festar, har det trevligt. Inget dåligt samvete eller ånger alls.
    När han sa igår att han varit otrogen 2 och sen sa att han skojade.  Min magkänsla sa att han inte ljög utan han var seriös. Kanske den gången när han var renrakad. 
    Usch Mår så illa Gråter.
    Jag har aldrig under mina år varit otrogen eller illojal. Aldrig ens haft någon av motsatta könet som vän på sociala medier eller skaffat nya manliga vänner under tiden. Festat med män etc. Aldrig. Inte ens uppmuntrat flört från män ute. Och så får man sånt här tillbaka.

Var ute i stan idag och varenda en tjej jag tittade jag på och tänkte "har han skrivit med henne?"
    "Har han legat med henne".

Tänk om någon av mina kollegor har tinder och sett honom där. Fy fan alltså. Jävla äckel! Förstår mig inte på dessa män som gör så där. 
    Avsluta istället och gör sen vad du vill varför vara med någon så länge och hålla på. Jag förstår verkligen inte.

Och det att han studerar till läkare..  uh ja.
    Som jag berättade innan att jag träffade på en gammal vän vars fru var otrogen. Japp. Hon var undersköterska, läste sen till sjuksköterska. Vad hände sen? Hon var otrogen med sin kollega, en läkare. Så ja... Blir han läkare så lär han garanterat vara otrogen!!

Jag bara undrar om det är mitt fel detta här?
    Sista 2 åren har jag blivit bekväm hemma, jag har mjukis och en oversized  t - shirt, såna fluffiga strumpor. Håret uppsatt, inget smink. Men alltid ren och parfym. 
    Om han tappade kärleken för mig då? Jag vet inte...
    Tänker på annan sak också. När vi var ute och åt på våra ställen vi alltid går till så tjejerna där kollar så bitchigt på mig alltid medan mot honom helt trevliga och smilar, nästan flörtar. När jag velat beställa mat så har de tittat med hat och avsmak och typ kollat bort med blicken och när han beställer har de stått helt glada och lyser upp. 

Det värsta i hela detta är hur kall och obrydd han är. Ringer inte..skickar inga sms. Hela veckan så avståndstagande. 
    Och sen igår på samtalet bad mig säga till hans syster om att vi går skilda vägar. Varför skulle jag? Berätta själv för familjen.. sån feg jävel

Nu drar du lite förstora växlar. Bara för att man är läkare är man per automatik inte otrogen. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-04-27 17:19:12 följande:
    Jadu. Vad är felet med det? Vad är felet med att utvecklas?
    Han läser till läkare efter att ha jobbat som tulltjänsteman flera år. Finns väl ingen åldersgräns på att läsa vidare...?
    Väldigt märklig kommentar.
    28 är väl ingen ålder. Rätt vanligt ålder att läsa till läkare eller annat på uni.
  • Anonym (M)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-05-01 18:51:53 följande:

Alltså...
    Vi bor lite utanför Helsingborg. Ringde honom 18.00 för att meddela att han ska ringa när han är utanför eftersom portkod inte fungerar, då det är något fel med den sen igår kväll.
    Så sa jag bara  okej vet du vad? Ha det bra, ta hand om dig. Så sa han vänta. Så klickade. 
    Hade detta på känn  

Helt ärligt låter du rätt omogen för att vara över 33.  Du blir sur för att han fortfarande är i Malmö. 
  • Anonym (FYI)
    Anonym (M) skrev 2026-05-01 19:16:15 följande:
    Helt ärligt låter du rätt omogen för att vara över 33.  Du blir sur för att han fortfarande är i Malmö. 
    Konstigt att hon blir arg när han inte prioriterar henne med mötet efter vad han gjort?
    Ser inte det omogna i det.
  • Anonym (M)
    Anonym (FYI) skrev 2026-05-01 20:47:49 följande:
    Konstigt att hon blir arg när han inte prioriterar henne med mötet efter vad han gjort?
    Ser inte det omogna i det.
    Det är omoget och bli sur för att han inte åkt från Malmö ännu. 
  • Anonym (F)
    Avenia skrev 2026-05-01 15:20:41 följande:

Jag har precis kommit ur ett över 20 år långt förhållande där min man ständigt hade intresse för andra men där jag valde att tro honom istället för bevisen. Jag önskar att jag tagit steget att lämna efter 3-4 år. Istället valde jag att tro alla hans lögner och slösade hela mitt liv. 

Det jag försöker säga är: han är inget att ha. Han kommer att ljuga. Han kommer inte att ändra beteende. Hans nästa tjej kommer att bli utsatt för samma sak. Var "glad" att du upptäckte detta nu och inte om 10-20 år. 

Hoppas att du hittar fram till ett bra sätt att leva nu! För du har väl trots allt många år av livet kvar? 😊 Men jag kan förstå om du är besviken!
  • Anonym (FYI)
    Anonym (M) skrev 2026-05-01 20:51:01 följande:
    Det är omoget och bli sur för att han inte åkt från Malmö ännu. 
    Varför är det omoget att bli sur när han bryter en överenskommelse? Vi pratar inte om att sura för att han är sen i allmänhet utan att han inte prioriterar att göra det han sagt när de ska prata ut.
  • Anonym (M)
    Anonym (FYI) skrev 2026-05-01 20:58:24 följande:
    Varför är det omoget att bli sur när han bryter en överenskommelse? Vi pratar inte om att sura för att han är sen i allmänhet utan att han inte prioriterar att göra det han sagt när de ska prata ut.
    Har hade inte brutit någon överenskommelse då. Kanske fortfarande inte har det. 
  • Anonym (FYI)
    Anonym (M) skrev 2026-05-01 21:07:42 följande:
    Har hade inte brutit någon överenskommelse då. Kanske fortfarande inte har det. 
    ?
  • Dardi007skane
    Anonym (Sårad) skrev 2026-05-01 18:51:53 följande:

Alltså...
    Hade detta på känn  

han är ledsen och verkar som att han älskar dig, annars hade han inte bryt sig om ! 
  • Anonym (Tråkigt)
    Dardi007skane skrev 2026-05-01 22:42:25 följande:
    han är ledsen och verkar som att han älskar dig, annars hade han inte bryt sig om ! 
    Sluta gaslighta ts, killen beter sig precis som förväntat. Han är nu över att det är slut och att han slapp göra grovjobbet, han vill inte bli ihop igen och tänker inte anstränga sig för att trösta ts. men han kommer troligtvis försöka ligga igen nån berusad kväll när han inte fått napp och är kåt så ts, om du vill behålla lite värdighet gör du följande: blocka honom precis överallt och ta bort från alla sociala medier. Radera hans nummer. Gråt en skvätt och gå sedan vidare i livet och se dig aldrig tillbaka för det är han inte värd. Slösa inte bort mer av din tid på honom. 
  • Anonym (Tråkigt)

*han är nu _lättad_ över att det är slut ska det stå

• molly50
    Dardi007skane skrev 2026-05-01 22:42:25 följande:
    Hade han älskat och brytt sig om TS på riktigt så hade han inte haft Tinder och kontakt med andra tjejer på Snapchat bakom hennes rygg överhuvudtaget.
Svar på tråden Mannen hade tinder