Rastafairy skrev 2006-05-30 12:02:00 följande:
Jag trodde när ja va rikgit liten att om mössan blåste av så kunde man dö. Jag grinade varje gång de blåste ute och höll för mig på huvudet så mössan inte av misstag skulle åka av. Jag var helt skräckslagen.
Sen så trodde jag att mjukisdjur och dockor hade känsel mm och ingen fick slå min favorithund som ja hade han blev så ledsen då.
Jag trodde man fick svart hår av att dricka kaffe.
Jag trodde också om jag inte gjorde en speciell sak på kvällen : Gick och tittade att garderoben va låst att min brors dörr var lite halvöppen att inga handdukar låg mot elementet. om ja inte gjorde de skulel nått hemskt hända. Ja hade lite tvångstankar alltså :)
Sen hade jaen period där ja inte kunde sova utan att lyssna på ett Televinkenband jag hade. När min lillebror vilel lyssna på nått annat en dag (spindelmannen) så tordes jag inte sova.
Det var också viktigt under den periden att sova med täcket HELT över kroppen och bara ett litet litet lufthål för munnen.
Läste att du hadde lite tvångstankar samma här om jag inte gjorde så eller så så skulle nåt hemskt händ jep jag känner till situationen jag har asperges också och hypokondria (tvångstankar) läs svårigheter inlärnings svärigheter adhd, men annars helt trevlig och fast jag själv säger det jag är för snäll men istället för läs och inlärningssvårigheter via text men via media ex. Youtube--> har jag lärt mig t.ex. standupp shower utantill, 3st 2 timmar långa teatrar utantill, musiklåtar rap låtar på engelska på tyska på spanska, talk shower på spanska, allting--> UTANTILL!!!