• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Drakmamman 76

    Är ju inte någon 'ny' mamma men räknar mig som bättre begagnad.. Ha ha.. Ska lämna min plutt imorgon till bvakt o har redan lite ångest.. Va inte så med första pojken.. Målar fan på väggen att bvakt låter honom ligga o skrika eller glömmer mata.. Man e väl lite knäpp.. Hehe

  • Zophie

    Hej hej! Jag fick en tös den 8/11 -06. Hon vägde 4120g och 53 lång. Har även en grabb som är 4 år.

    Drakmamman 76: Jag känner igen det där med ångesten. Jag har en klipptid snart och då ska min mamma passa tösen under tiden. Det gäller ju bara en timme, men det känns lite jobbigt. Var inte alls så här med första barnet. Blir man mer "fjantig" (kanske inte rätt ord) efter andra barnet?? Mer orolig över småsaker??

  • Pättra

    Hejj hej!
    Våran son föddes den 25 november. Vägde 3580 och var 51 cm lång.. Vårt lilla älskade gryn=)

  • Thinner

    Inte så konstigt med tanke på att Februari är den tristaste månaden på hela året Flört man måste ju roa sig så gott man kan för att få tiden att gå *haha*


    När Jag Blir Grå, När Jag Faller, Orkar Du För 2?
  • Preggi

    Hej!

    Vår dotter Matilda föddes 27/11, 3485 och 52 lång. Hon har ätit duktigt för förra veckan vägde hon 6740. Nån mer med en lite tjockis?
    Matilda är vårt andra barn. Vi har en liten Philippa som snart blir 20 mån.
    Sover era barn bra på nätterna?
    Lilla Matilda sover hela nätterna. Ammar henne vid 23 tiden sen sover hon till 6-7 så ammar jag igen så somnar hon om.

  • tessicka

    min kusin hade våra flickor en stund när vi var och handlade mat förra helgen.. bara en kort stund men huvva vilken ångest jag fick.
    har inte ens lämnat bebis till sambo än. har planerat att gå ut med tjejerna i mitten av april så jag får väll se om jag lyckas lämna henne med sin pappa =)

  • Hallontrollet

    Hej hej!

    Fick en Ellioth den 25 November.
    Klockan 16.01 kom första värken och kl 18.40 föddes "lilla" pojken.
    4860 g och 57 cm lång :)

  • vildabebin

    Thinner. Bra sagt!! *asg*
    PÅ tal om att roa sig...om man nu får fråga nåt sånt...har ni återgått till roandet?? =D

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!