• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Mill06

    Nu har Maja varit på 5 mån kollen och fått sin andra spruta, hon gnällde till lite bara sen var allt OK!

    Nu väger hon 7150g och är 66cm!

  • Tussetösen

    oj min bebis e stooor... hehe..
    han vägdes idag, innan frukost.. 7990 gr... hmm... han ska vi bära rundor på i paris...

  • Criffegirl

    mys o mys....när gubben kommer hem från träningen så ska vi käka pizza, värre än så blir det nog inte

  • Tussetösen
    Bibob skrev 2007-04-20 17:14:43 följande:
    Hur många ska ha fredags mys ikväll med familjen!?
    här... gemensam middag sen film... tills theo ska nanna iaf... sen fortsätter päronen å mysa..
    er kväll..?
  • Bibob
    Tussetösen skrev 2007-04-20 17:22:29 följande:
    här... gemensam middag sen film... tills theo ska nanna iaf... sen fortsätter päronen å mysa.. er kväll..?

    Det blir nog också en film ikväll med god middag, måste passa på nu innan pulverstarten haha.


    Film kollar vi nog på effter sebbe lagt sig! Man kanske kan ta sig ett litet glas vin tom ikväll får se vad det blir av.=)


    Det våras för bantande mammor!
  • CarinaB

    Islandgirl, har köpt en sulky med flera lägen och hon gillar mest att sitta upp. När jag tar liggläge så gör hon situps förutom när hon sover... Hon sitter i matstolen oxå när hon äter och det går hur bra som helst. Under långpromenader använder jag fortfarande liggvagnen och pallrar upp henne halvsittandes i mjukliften, brukar funka fint.

  • Marijjasol

    Min man är bagare å han ska jobba i natt så han gick och la sig tillsammans med Ottilia nu vid halv 7. Så jag får fredagsmysa ensam.

    Ottilia är så trött redan kl 17, men vi försöker dra ut det till kl 18 men det är inte lätt. Hon stupar i säng och sover 6-7 timmar för att sen äta en liten slurk och sova lite oroligt fram till 5 eller halv 6.
    De flesta andra verkar lägga sina barn mycket senare än vi men jag vet inte om jag vill bryta hennes rutin.. för målet är att hon ska sova till 19. Borde kanske bli bättre när hon orkar vara vaken längre stunder i stöten.

    Brukar ni gå på Öppna förskolan?

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!