• Minna72

    minnas xiii

    Minnas XII
    Tråd nr 13! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

    I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html
    XIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44121291.html

  • Svar på tråden minnas xiii
  • cirkel

    JJ: Hoppas att ni får en mysig helg med lite läsro för din del! Så det är fler än jag som drar sig för FB.

    Vi ska nog också till farmor & farfar, men det beror på om de är rädda för att bli sjuka. Jag har liiiite halsont på kvällarna nu och Emma hostar lite. Tror nog det ska gå bra ändå.

    Ngt konstigt har hänt med min srm under natten. Jag kan inte höja högerarmen över armbågsnivå utan att det gör ont i axeln.
    Som väl är har T halvdag idag.

  • JJ 75

    hu - hoppas både halsonda/hosta och ont i armen blir bättre snart! inget kul att ha ont, legat dåligt eller tror du det kommer från den onda ryggen?

    En fundering - visst satte du in en h-sprial? Efter mycket om och men gjorde jag det också. Tycker dock jag bara blöder och blöder, hur länge höll det på/håller på för dig efter insättning?

  • cirkel

    Jag tror inte att jag har legat dåligt. Vet inte riktigt vad som kan vara felet...

    Jag har inte fått tillbaka mensen än, så jag har faktiskt inte blödit något alls efterinsättningen. Tråkigt att det är så för dig, men hoppas att det snart går över.
    Däremot kände jag stickningar i sidan ganska länge efter insättningen men nu är det sällan.

  • Minna72

    Det låter som du kan ha en inflammation i axeln-armen Cirkel. Vänta över helgen och har det inte blivit bättre bör du kontakta en sjukgymnast (tycker Minna som är gift med en ).

  • Joffe

    Hej på er!

    JJ, hoppas att du får lite läsro
    Tråkigt med besvikelsen över morfar/mor

    Grattis Fam ZYNK

    Har inte planerat att se filmen, möjligen att det kan bli när den kommer ut på dvd, bio är inte min grej, får myror i brallan
    Hoppas din hosta och det armonda ger sig.

    Vilken duktig tjej du har som är så stadig, Eddie kan inte sitta ännu och har spaghetti i benen

    I dag har vi varit i väg hos en kamrat en sväng och senare i kväll ska vi på "myskväll" hos en annan familj, det ska tydligen bjudas på massa godis ..... aj aj!
    Hoppas bara Leon sköter sig, han har varit oerhört "jobbig" ett tag och trotsar som sjutton, verkar ha tappat hörseln helt o hållet och kan driva mig till ett totalt vansinne!
    Det är nästan pinsamt att ha med honom , skriker o gapar och förstör, vet inte hur jag ska hantera det.

    Hoppas även på starkt kaffe i kväll, Eddie vaknar väldigt tidigt nu för tiden, har inte ställt om sig ännu så jag fick snällt kliva upp kl 5 i morse och sen somnade han om kl 7 och då vakande Leon.

    Ha en trevlig helg!

  • Kun

    Proppens, Tack för ditt texten du la ut! Superintressant läsning!
    Jag och min käraste har ofta diskuterat och funderat kring detta och nu äntligen har vi fått svaret
    ( det andra svaret som jag fick från tråden stämmer alltså inte, inte fullt ut...)


    Trion har blivit en kvartett!
  • Kun
    förväntan skrev 2009-10-28 07:53:28 följande:
    Har du funderat eller börjat med smakisar??
    Förväntan, Med Buddha var jag superivrig och började med gröt när han var 4 månader. Han var iofs STOR och krävde nog gröten.
    Lillasyster är ju också STOR men jag tycker hon verkar supernöjd och jag har känslan: "suga-länge-på-karamellen" eftersom detta är sista gången jag har en liten bebbe.
    Så jag väntar med smakisar/gröt så länge jag bara kan och så länge hon är nöjd
    Hur gör du då?
    Trion har blivit en kvartett!
  • Kun

    Godförmiddag förresten

    Här har varit en strulig natt, Buddha har feber och barnen har vaknat omvartannat.
    Men efter en kopp kaffe och lite frisk luft så är jag som en ny människa

    Vad är det förresten med alla dessa människor som ständigt tjatar på att jag ska börja ge Lill-M ersättning, för att dom påstår att jag/bebbe ska då få sova hela nätter?
    För mig är detta inget problem och har heller inte gnällt över situationen.
    Jag säger att jag inte vill ge ersättning, amningen funkar bra och att detta är ju under så kort tid i ens liv.
    Men ändå så vill dom tjata för vissa då tycker tydligen att sömnen är viktigare än min amning och våra rutiner som vi har skapat/skapar...


    Trion har blivit en kvartett!
Svar på tråden minnas xiii