• Senap

    Bugaboo-tråd nr 21

    Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

    Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

    Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

    Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

    Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

    ~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    Välkomna! {#lang_emotions_smile}


    Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Senap
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-19 23:02:25 följande:
    i gamla TS trådarna står det att man inte får annonsera ut. men i denna TS står det att vi undanber oss t.om frågor om beg. priser då det kan anses som annonsering vilket iaf då var otillåtet!
    men jag har faktiskt inte koll på om det är tillåtet nu eller inte! det återstår att se vad moderatorerna säger
    När jag skrev det hade Pop-tråden blivit varnad pga frågor om begagnatfrågor sågs som annonsering.
    Men så ofta som FL ändrar forumreglerna så är det omöjligt att ha en TS som stämmer. Vi får se vom den gäller nästa vecka.
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • sok
    jean1 skrev 2010-09-18 22:51:19 följande:
    Jag har hört att den ska vara tjockare iaf, och då känns det som att den borde vara varmare?

    I vintras hade vi -20 väldigt många dagar och då tror jag faktiskt inte buggans egna åkpåse håller måttet =/.
    har den gamla åkpåsen och hade den förra vintern, men då hade min dåvarande bebis på sig overall och "allt". var ut i minus 20 grader och hon var aldrig kall om kroppen.
    Jag trodde absolut att man kunde ha den åkpåsen på vintern tills jag läste nåt här om att den kanske inte var så himla varm trots allt. iofs var min dotter aldrig kall och hon var sällan ute me rän 1 timme i vagnen, så jag bord einte oroa mig. nu är hon snart 1 år gammal MEN nu är det sittdelen...men iofs med overall och dra upp åkpåsen ordentligt så borde det väl räcka ändå?????
  • Noiis
    Katjan skrev 2010-09-20 00:48:25 följande:
    Kommer bugaboo cameleon ocean special edition vagnen komma till sverige?
    oooh har du länk??
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    Katjan skrev 2010-09-20 01:01:21 följande:
    Ja du hittade den själv.. länken funkade ju inte iaf.

    Svart chassi verkar vara inne nu.
    mm verkar vara de.... jag gillade de först men nu känns de uttjatat! men jag älskar den turkosa färgen på denna vagn! har velat ha den färgen sedan jag köpte min första cam och NU när noa är för stor så släpper dom denna :-/ får nog hitta nån att göra barn med haha
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Jossanjo

    Känns som svart chassi inte kommer vara special så länge till om att de hela tiden kommer med nya editions i svart.
    Tur man har en med röd broms iaf

  • Karo Lina

    Tråkigt om det blir alltför många svarta chassin men bra då det kanske kommer bli lättare att få tag på ett nytt svart chassi om ens egna går sönder.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21