• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • Ulf Harrys Farsa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-06-15 10:37:36 följande:
    Och hur vet du att han inte skulle ha hängts ut?
    Andra har ju gjort det, andra invandrare eller icke svenskar alltså, med namn.

    Och varför är det ingen som kan lägga fram lite fall som bevisar det ni säger, snarare än spekulationer?

    Ja men då då, vill DU ha ett namn kan du också ringa tingsrätten.

    Jag hör vad ni säger, men ser inga som helst belägg för det. Tvärtom ser jag den diskrimineringen i folkmun och rättsväsendet som jag påpekade i tidigare inlägg.

    Svenskar som begår brott är missförstådda bokstavsbarn och invandrare respektlösa vars beteende (detta skrev du i en annan tråd) INTE går att skylla på annat än bristande respekt och dåligt uppförande.
    Var det inte så?
    Nu helt plötsligt går svenskars brott att skylla på annat?
    Näe svenskars brott ska inte skyllas på annat, men i det specifika fallet med 21 åringen är det uppenbart.
  • Ulf Harrys Farsa

    Detta inlägg kanske blir anmält (då utan att jag brutit mot några regler)

    Är man inte en vanlig feg skitjournalist vågar man publicera sånt här:

    politisktinkorrekt.info/2010/06/13/rosengardsgang-hanaderanoffer-i-ratten/

    Brasklapp, denna blogg har haft fel några gånger, dock är uppgifterna i denna artikel öppna för allmänheten, bara att gå till tinget och hämta protokollet.

    Läs speciellt frågor till gm och hans svar.

    Tips på straff: Sluten ungdomsvård i 20år

  • ViceGuy
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-15 14:57:29 följande:
    Tips på straff: Sluten ungdomsvård i 20år
    Tips på straff: Sluten ungdomsvård i 2 år sen utvisning på livstid.

    Fixed.
    The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • Argo
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-15 14:57:29 följande:
    Detta inlägg kanske blir anmält (då utan att jag brutit mot några regler)

    Är man inte en vanlig feg skitjournalist vågar man publicera sånt här:

    politisktinkorrekt.info/2010/06/13/rosengards.../

    Brasklapp, denna blogg har haft fel några gånger, dock är uppgifterna i denna artikel öppna för allmänheten, bara att gå till tinget och hämta protokollet.

    Läs speciellt frågor till gm och hans svar.

    Tips på straff: Sluten ungdomsvård i 20år
    Ja, som sagt. Själv har jag flyttat min familj från ett liknande område. Det är en livsnödvändighet. Det är A och O. Det handlar om att bry sig om sina barn och deras framtida liv.

    Och ska man skratta eller gråta åt rånarens pappa?

    "Han skäms för sin sons uppförande. Men bryr sig samtidigt om sonen och menar att det finns regler i hemmet som grabben ska följa, exempelvis vara hemma klockan tio på kvällen."

    NÄHÄ!? Det var då till att ta i med hårhandskarna och allt ... "Du ska vara hemma senast klockan tio!"
  • Dorian Ertymexx
    Maxipaxi skrev 2010-06-09 13:03:10 följande:
    Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandatten...  Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
    Well, jag brukar inte vara så grov i mun, men det är tråkigt att veta att 68% av FLs medlemmar har korkade fördomar eller rentav bara är korkade.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Argo skrev 2010-06-15 21:38:00 följande:
    Ja, som sagt. Själv har jag flyttat min familj från ett liknande område. Det är en livsnödvändighet. Det är A och O. Det handlar om att bry sig om sina barn och deras framtida liv.

    Och ska man skratta eller gråta åt rånarens pappa?

    "Han skäms för sin sons uppförande. Men bryr sig samtidigt om sonen och menar att det finns regler i hemmet som grabben ska följa, exempelvis vara hemma klockan tio på kvällen."

    NÄHÄ!? Det var då till att ta i med hårhandskarna och allt ... "Du ska vara hemma senast klockan tio!"
    Mig veterligen är aga förbjudet i Sverige. Fast det kanske bara gäller etniska svenskar..?
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • felicityporter

    Jag bor i ett hyffsat invandrartätt område och jag trivs ypperligt. Här bor både etniska svenskar och invandrare, barnfamiljer, pensionärer och ungdomar i en skön mix.

  • Dorian Ertymexx
    felicityporter skrev 2010-06-15 21:41:26 följande:
    Jag bor i ett hyffsat invandrartätt område och jag trivs ypperligt. Här bor både etniska svenskar och invandrare, barnfamiljer, pensionärer och ungdomar i en skön mix.
    Nu är du ju hemsk, elak och anti-PK som inte gråter ut över alla bilbränder, revolter, allt stenkastande etc etc etc... *suckar trött*
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Pythia
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-15 21:39:00 följande:
    Well, jag brukar inte vara så grov i mun, men det är tråkigt att veta att 68% av FLs medlemmar har korkade fördomar eller rentav bara är korkade.
    Frågan är ju väldigt knäppt ställd som jag har skrivit förut. Man har valet:

    Antingen är du EMOT invandrare ELLER så ÄLSKAR du bilbränder.

    Då blir svaret på det sättet.

    Skulle man fråga på ett mer sansat sätt så skulle svaren bli annorlunda, det är jag övertygad om.
  • Argo
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-15 21:39:00 följande:
    Well, jag brukar inte vara så grov i mun, men det är tråkigt att veta att 68% av FLs medlemmar har korkade fördomar eller rentav bara är korkade.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!

    Var får du den siffran ifrån. För jag utgår från att du kan bevisa att exakt "68% av FLs medlemmar har korkade fördomar eller rentav bara är korkade."

    Nä, just ja ...

    On topic så vill 68% inte bo i en invandrartät förort och ytterligare knappa 10% bor där och vill flytta därifrån.

    Men var kom fördomarna in i bilden?

Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.