• Hjärtat längtar

    Sydafrika-tråd!

    Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

    Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

  • Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • ViljaDrömma
    Qermit skrev 2011-11-09 19:51:20 följande:
    och en nyår med barnskratt !
    Ja men absolut! De tre musketörerna får skratta i kapp!!!
  • Qermit
    ViljaDrömma skrev 2011-11-09 22:19:51 följande:
    Ja men absolut! De tre musketörerna får skratta i kapp!!!
    <3
    Kwela skrev 2011-11-09 21:18:42 följande:
    Någon som vet när det senast kan komma BB innan jul?
    För att få åka och hämta sitt barn innan jul så måste det komma senast nästa vecka. Men sen kan det komma bb enl AC hela december (fram till Abba stänger) men då får vi ( ) ju vänta lite till med att få hem våra barn. Väntar du bb msnorrland?!
  • ViljaDrömma
    Kwela skrev 2011-11-10 11:32:31 följande:
    Jag väntar i allra högsta grad på BB
    Hahaha...så sant så!!!
  • ViljaDrömma

    I natt när jag inte kunde sova för jag låg och tänkte på alla er som väntar, så kom jag å tänka på en låt från min husgud L. Winnerbäck.

    Hoppas den kan skänka lite hopp!


    ">



    För eller senare spricker en bubbla, håll ut några dagar till!!!!! 

  • Längtande SA

    Inte ger vi upp inte! Alla våra fantastiska barn är ju i SA och väntar på just oss! Ikväll ska jag titta på TV och gråta lite (gör visst det varje torsdag när jag tittar på Drömmen om ett barn) och dricka te! KramGlad

  • Qermit

    Tack ViljaDrömma för hoppfullt låtval. Vi (iaf jag) ger inte upp. Som Längtande SA säger så finns ju våra barn nere i SA och väntar på sin mamma och pappa. Vi kan ju inte svika dem nu när vi snart får varandra!


    Längtande SA skrev 2011-11-10 13:36:10 följande:

    Inte ger vi upp inte! Alla våra fantastiska barn är ju i SA och väntar på just oss! Ikväll ska jag titta på TV och gråta lite (gör visst det varje torsdag när jag tittar på Drömmen om ett barn) och dricka te! KramGlad


    då är vi två som dricker te. Jag tar dock fram skämskudden... ikväll är jag bitter på tv...
  • Längtande SA
    Qermit skrev 2011-11-10 17:11:34 följande:
    Tack ViljaDrömma för hoppfullt låtval. Vi (iaf jag) ger inte upp. Som Längtande SA säger så finns ju våra barn nere i SA och väntar på sin mamma och pappa. Vi kan ju inte svika dem nu när vi snart får varandra! då är vi två som dricker te. Jag tar dock fram skämskudden... ikväll är jag bitter på tv...

    Strunta i kudden! I denna process får man vara lite bitter ibland!!! Jag tror man samlar lite kraft när man får ur sig det liksom.. och sen kan man köra på ett tag igen! Snart är det dags att titta :O) Stor kram till dig Qermit!
  • LindiweSA

    Nu har det kommit ny och spännande information på ACs sida!  :)

    Jag längtar till att få sätta mig i soffan och njuta av Drömmen om ett barn snart!

Svar på tråden Sydafrika-tråd!