• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Råd tack)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-08 22:11:10 följande:
    Gör det! Jag håller tummarna.
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-08 21:58:15 följande:
    Vi tjejer analyserar ju gärna..

    Nä antagligen inte...Och är jag inte mig själv så skulle det ändå inte fungera.

    Nu har jag inte varit så aktiv i denna tråd. Hur går det för dig själv? Var bor du?
    Jag bor strax utanför Stockholm och har krälat fram i det här träsket ett tag. Sen hade jag en lååååång dejt i helgen. Kom från ingenstans känns det som. Du kan läsa en liten rapport på sidan 87 (inlägg nr 865) och ett litet tillägg på sidan 88 (inlägg nr 871).

    Och nu får jag meddelanden ungefär en gång i timmen. Jag var lite sur nyss, för jag såg att han var inloggad och hade läst mitt senaste meddelande men inget svar kom. Men man får lära sig att uppdatera sidan lite bättre. Jag såg inte att han redan skickat ett svar 10 minuter tidigare. F5 F5 F5!!!

      
    Ja, jag får väl göra det, men har inga förhoppningar. Behöver nog dessutom en kille som kan ta för sig själv Flört

    Ah spännande med dejten din!! Jo jag läste om dig innan i inlägg 871 bla hehe Önskar dig verkligen all lycka till!!

    Bor också i Sthlm

    Är med på HP. Du med? Får så extremt mycket meddelanden, uppe i 1200 st nu på en månad, och då är jag kanske inloggad en gång var tredje dag- nu inte sen en vecka. Men de flesta är bara idioter, tyvärr
  • giftgrodan
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-08 22:17:18 följande:
    Ja, jag får väl göra det, men har inga förhoppningar. Behöver nog dessutom en kille som kan ta för sig själv Flört

    Ah spännande med dejten din!! Jo jag läste om dig innan i inlägg 871 bla hehe Önskar dig verkligen all lycka till!!

    Bor också i Sthlm

    Är med på HP. Du med? Får så extremt mycket meddelanden, uppe i 1200 st nu på en månad, och då är jag kanske inloggad en gång var tredje dag- nu inte sen en vecka. Men de flesta är bara idioter, tyvärr
    oj. Jag får typ ett i veckan :O
  • Anonym (Råd tack)
    giftgrodan skrev 2011-08-08 22:18:16 följande:
    oj. Jag får typ ett i veckan :O
    Jag tror det beror lite var man bor. Här i sthlm verkar det vara ett underskott på kvinnor. Men det betyder ju inte att de män som skriver är nåt att ha Glad
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-08 22:17:18 följande:
    Ja, jag får väl göra det, men har inga förhoppningar. Behöver nog dessutom en kille som kan ta för sig själv Flört

    Ah spännande med dejten din!! Jo jag läste om dig innan i inlägg 871 bla hehe Önskar dig verkligen all lycka till!!

    Bor också i Sthlm

    Är med på HP. Du med? Får så extremt mycket meddelanden, uppe i 1200 st nu på en månad, och då är jag kanske inloggad en gång var tredje dag- nu inte sen en vecka. Men de flesta är bara idioter, tyvärr

    Jag är med på HP men är inte så särskilt förtjust i stället faktiskt. Jag är nästan aldrig inloggad där numer. Även fast jag får fler meddelanden där än någon annanstans. Håller med dig om att det är mycket idioter.

    Killen jag har träffat bor fem mil från mig. Jo han tog reda på det igår när vi myste i soffan. Och fem mil är längre bort än jag tänkt. Framförallt är det på "fel sida om stan". Men vad gör man. Han bor där han bor.  
  • Anonym (Hopplös:))

    Nu kommer jag försvinna i ett par dagar så jag räknar med att ni håller ordning här så länge

    Lycka till på alla inbokade dejter. Får läsa detaljerna sen.

  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-08 23:46:07 följande:
    Nu kommer jag försvinna i ett par dagar så jag räknar med att ni håller ordning här så länge

    Lycka till på alla inbokade dejter. Får läsa detaljerna sen.
    Jag kan ta första vakten här mellan klockan 23.50 och 00.05 Skrattande
  • Anonym (Hopplös:))
    Glädje58 skrev 2011-08-08 23:50:51 följande:
    Jag kan ta första vakten här mellan klockan 23.50 och 00.05 Skrattande
    Perfekt! Då är det bara sisådär 1425 minuter kvar per dygn. Tur ni är fler
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-08 22:29:54 följande:
    Jag är med på HP men är inte så särskilt förtjust i stället faktiskt. Jag är nästan aldrig inloggad där numer. Även fast jag får fler meddelanden där än någon annanstans. Håller med dig om att det är mycket idioter.

    Killen jag har träffat bor fem mil från mig. Jo han tog reda på det igår när vi myste i soffan. Och fem mil är längre bort än jag tänkt. Framförallt är det på "fel sida om stan". Men vad gör man. Han bor där han bor.  
    Nu tycker jag du är kinkig. Det går att flytta från andra sidan stan coh det går att ta sig dit och hem utan större problem. 5 mil hade varit en keeper i mina ögon.
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-09 06:58:29 följande:
    Nu tycker jag du är kinkig. Det går att flytta från andra sidan stan coh det går att ta sig dit och hem utan större problem. 5 mil hade varit en keeper i mina ögon.

    Nu har vi väl inte diskuterat flyttning så där riktigt noga än, men...
    Nej fem mil är inte långt, om nu inte kommunikationerna hade varit så dåliga. En framtida flytt skulle innebära att antingen hans eller mina barn skulle få långt till sin mamma respektive pappa - eller tvärsom. För båda bor där vi bor för att kunna bo nära barnens andra förälder. Men som sagt... jag har inte fördjupat mig så oerhört mycket i det här än...

    När jag kikade in på dejtingsidan nu så hade jag fått ett meddelande och ett erbjudande om en kojplats på en annan båt till den där kräftseglingen i helgen. Jag tror inte jag mår riktigt normalt för jag såg chansen att genom det brevet fråga Mr T om en dejt. Jag sa att jag fått det där erbjudandet men att jag helt ärligt hellre satt under en mossig sten med honom. Så jag frågade om han ville att jag skulle boka en plats på den där båten åt honom också (det hade nog inte killen med erbjudandet väntat sig tror jag) eller om han skulle vilja strunta i båtar och sitta under den där stenen med mig istället.

    Jag hoppas att jag inte var för luddig när jag frågade honom om en dejt, men det är ju så grymt svårt det här! Obestämd      
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!